Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Platforma Postis aniverseaza 5 ani de inovatii last-mile delivery, in Romania

Platforma autohtona Postis anunta, intr-un comunicat de presa, ca aniverseaza 5 ani de la lansare. Platforma pentru automatizarea, optimizarea si managementul unitar al proceselor de last-mile delivery a fost primul startup LogTech din Romania, intr-un context in care e-commerce-ul a inregistrat o crestere rapida, tehnologiile digitale au devenit tot mai accesibile si prezente in business-ul si viata romanilor, obiceiurile de cumparare s-au schimbat, iar nevoile consumatorilor au devenit mai complexe.

Compania a pariat pe puterea tehnologiei pentru a fi un deschizator de drumuri intr-un domeniu complex, precum logistica bazata pe date. In 2017, a inceput sa foloseasca inteligenta artificiala (AI) pentru automatizarea deciziilor de business si optimizarea proceselor de livrare si post-livrare a comenzilor din magazinele online. In anii care au urmat, Postis a contribuit la extinderea abordarii omnichannel si la simplificarea interactiunilor de cumparare oriunde au loc, in magazine fizice sau digitale. Prin integrarea intr-o singura platforma a sistemelor si solutiilor de transport utilizate, comerciantii au putut sa asigure o experienta unitara pe tot parcursul procesului de cumparare, de la primul click catre site, pana la livrarea propriu-zisa si dincolo de ea.

„In urma cu 5 ani, ne-am asumat misiunea ambitioasa de a redefini procesele de logistica si de a le oferi companiilor control si transparenta pe segmentul de livrare si post-livrare. Drumul nu a fost usor, insa avand incredere ca ceea ce ne-am propus va rezolva niste probleme reale de business si va face munca si viata transportatorilor, retailerilor si a clientilor lor mai bune, am reusit. Alaturi de clientii si partenerii nostri, am deschis noi drumuri, am adus in piata un nou mod de a gandi si, prin puterea tehnologiilor Postis, am contribuit la modernizarea si transformarea a trei industrii foarte importante: transport, logistica si retail”, transmite Mircea Stan (CEO si Fondator Postis).

In cei 5 ani de la lansare, platforma Postis a adus numeroase inovatii tehnologice si a adaugat in premiera pe piata romaneasca instrumente menite sa simplifice si sa eficientizeze procesele de livrare si sa imbunatateasca experienta oferita cumparatorilor finali:

  • Postis CX Tracker, instrument prin care clientii finali pot acorda feedback companiilor de la care au facut cumparaturi imediat dupa livrarea comenzii; prin formulare de rating, feedback si NPS (Net Promoter Score), retailerii afla in timp real ce e important pentru cumparatorii lor si care sunt zonele care trebuie imbunatatite in procesele lor de livrare
  • Parcely by Postis, prima aplicatie de urmarire in timp real a livrarii tuturor comenzilor, indiferent de comerciant si de firma de curierat, destinata cumparatorilor din Romania si in curand, din alte tari europene
  • Click-to-Door, un concept revolutionar de integrare a proceselor logistice si de livrare; pe baza acestuia, Postis a realizat in 2021 primul raport amanuntit dedicat pietei e-commerce, in care au fost analizate relatiile de cauzalitate pe tot parcursul experientei de cumparare, de la prima interactiune online cu comunicarea promotionala a retailerilor, continuand cu accesarea site-ului, vizualizarea informatiilor despre produse, selectia in cosul de cumparaturi a optiunilor de achizitie si livrare, pana la livrarea coletului la usa clientului si interactiunile de dupa
  • Postis Delivery Widget, instrument care se implementeaza in cosul de cumparaturi al magazinului online pentru a le ofera cumparatorilor posibilitatea de a decide unde, cand si cum le sunt livrate comenzile; prin diversificarea optiunilor de livrare, retailerii pot sa raspunda mai bine preferintelor si nevoilor specifice fiecarui client, imbunatatesc constant experienta oferita si pot creste rata de conversie si loialitatea fata de brand
  • Postis Driver App, aplicatie mobila pentru dispecerizarea si managementul comenzilor direct pe telefonul soferilor, dedicata companiilor care au flote de vehicule proprii si doresc sa le integreze cu restul solutiilor de livrare utilizate pentru un management unitar, eficient si predictibil

In prezent, Postis asigura:

  • un catalog cu peste 200 de curieri, livratori si transportatori, pentru toate tipologiile de produse si experiente de client, facilitand livrari in si din peste 25 tari; mai mult, 40% din venituri provin din procesarea livrarilor catre si din alte teritorii decat Romania
  • servicii de automatizare, optimizare si management al livrarilor pentru peste 200 de clienti, atat medii si mari, locali si internationali
  • cresteri constante ale business-ului timp de 5 ani consecutivi, ajungand la finalul anului 2021 la 1 milion de euro venituri recurente

Compania are sediul central in Bucuresti, un birou regional in Wroclaw (Polonia) si, pana la finalul anului, il va deschide pe cel de-al doilea, in Germania.

Leave a reply