Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Gucci isi vinde produsele de lux pe platforma online chineza JD.com

JD.com vinde produse Gucci, informeaza pymnts.com, brandul de lux lansandu-si un magazin virtual pe platforma e-commerce chineza si livrand produsele in aceeasi zi, in anumite centre urbane. Astfel, compania italiana se alatura altor branduri de lux, ca Louis Vuitton, Tiffany, Alexander McQueen si Max Mara.

Gucci – care vinde din 2020 pe Tmall (rivalul principal al JD.com) – spera sa profite de faptul ca piata chineza nu si-a redus complet apetitul pentru cumparaturi online: China ramane cea mai mare piata e-commerce din lume, care va valora 3,3 trilioane $, pana in 2025! Si de baza de clienti a JD.com, care depaseste 580 de milioane de cumparatori activi si care poate ajuta Gucci sa obtina o vizibilitate mare de brand. Kevin Jiang (Vice-presedintele JD.com) spune ca platforma lui are o rata de retur mai mica decat media din industria retailului de Fashion si produse de lux: 15%. Prin comparatie, competitorii au rate care urca si pana la o treime dintre comenzile online!

Pe piata chineza, Pinduoduo (care detine Temu) si ByteDance (care a lansat anul trecut Douyin Mall) au inceput sa castige felii tot mai mari din piata online. Piata care este dominata momentan de catre gigantii Alibaba – cu platformele Taobao si Tmall (care au avut o valoare bruta a marfurilor de 1,38 trilioane $, in 2021) si – JD.com (cu o valoare bruta a marfurilor de 244 miliarde $, in aceasi an). JD atrage consumatorii cu livrarea rapida si produsele de calitate, Taobao este extrem de popular in randul populatiei generale, iar Tmall esste destinatia nr. 1 pentru produse de lux (cu peste 200 de branduri high-end, pe platforma).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply