Google a lansat un instrument AI de probare virtuala a hainelor
Un sfert dintre produsele de imbracaminte si incaltaminte cumparate online sunt returnate anual, informeaza retailbrew.com (citand date recente, marca Coresight Research). Ceea ce inseamna 38 de miliarde $ care parasesc buzunarele retailerilor, plus 25 de miliarde $ cheltuiti pe costuri de procesare!
Produsele de moda sunt una dintre categoriile cele mai cautate pe Google. Iar un sondaj de opinie realizat de motorul de cautare arata ca 59% dintre cumparatorii online nu sunt satisfacuti de produsele de acest tip cumparate pe Internet, pentru ca nu arata cum se asteptau. In plus, 42% spun ca nu se simt reprezentati de modelele din pozele de produs.
De aceea, Google a lansat un nou instrument de shopping, menit sa mai reduca aceste obstacole din calatoria online de cumparare: un sistem AI de probare virtuala a bluzelor de dama. Consumatoarele pot „proba” de la distanta un produs, pentru a vedea cum arata pe un model care seama cu ele, ca nuanta a pielii, greutate, tunsoare, forma a corpului, etc.
Google lucreaza cu branduri ca Anthropologie, Everlane, H&M, Loft si cu 80 de modele (de la marimea XXS, la 4XL), pentru a oferi aceasta tehnologie usor de folosit: apasand pe produsele cu eticheta „Try On” (in traducere, „Probeaz-o”), poti alege un model care seamana cu tine si afli cum ti-ar sta imbracata cu respectivul produs. In a doua parte a anului, Google vrea sa ofere aceeasi tehnologie si pentru categoria de bluze masculine.
Comentariu ( 1 )
[…] de imbracaminte – care sunt cele mai returnate produse e-commerce! Google a lasat recent (in SUA) un instrument AI de probare virtuala a hainelor. Acesta ilustreaza cum arata o anumita piesa vestimentara pe modele umane, care sunt diferite ca […]