Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Gomag pregateste lansarea GoFunnel, un nou joc de societate pentru antreprenorii din eCommerce

gofunnel joc antreprenoriat ecommerce

GoFunnel este un joc de societate gandit de catre echipa Gomag, bazat pe principiul funnel de vanzari. GoFunnel recreeaza experienta unui antreprenor in eCommerce, de la atragerea clientilor, pana la ghidarea lor catre conversie.

Pentru a afla cand incep precomenzile, inscrie-te pe lista si vezi detalii!

L.E. Jocul GoFunnel a fost lansat

Dintr-o multime de motive, viata unui antreprenor este o adevarata provocare. Timpul, in special, e o resursa pe care nu isi permit sa o risipeasca prea usor.

E greu sa spui “pauza”, iar afacerea devine un membru permanent, prezent la masa in familie sau in vacante ori la intalnirile cu prietenii. Si e normal.

Asa ca, echipa Gomag a decis sa transpuna experienta antreprenorului in eCommerce intr-un board game. Cu bune si cu rele.

GoFunnel – board game, dar si o unealta de business pentru afaceri

GoFunnel a fost creat in asa fel incat sa poata fi jucat de oricine si, in special, de antreprenori.

Nu trebuie sa stii marketing sau vanzari sau business, pentru a-l juca. Insa daca ai astfel de cunostinte, se poate transforma intr-o sursa de inspiratie pentru strategia ta.

Competitivitatea jucatorilor, situatiile mai mult sau mai putin ridicole de pe cartile de joc si traseul intortocheat al clientului prin funnel sunt lucruri in care te vei regasi. 

Iar atunci cand il joci impreuna cu prietenii sau familia, le oferi un sneak peek in viata ta profesionala.

GoFunnel este si o activitate fun pentru iesirile cu echipa sau teambuilding – iti familiarizeaza angajatii cu intregul flux din spatele unui magazin online, astfel incat sa se poata puna in postura ta, intelegand responsabilitatea task-urilor de care se ocupa.

Joc de societate si strategie, ajuta la dezvoltarea unor abilitati de care ai nevoie, clar, in business: performanta in luarea deciziilor, planificare, competitivitate etc.

Gomag pregateste lansarea board game-ul GoFunnel in aprilie 2021

Ideea GoFunnel a pornit de la cei doi fondatori ai platformei eCommerce Gomag, Cosmin Daraban si Aurelian Motica. 

In sedintele de brainstorming, creatie si teste a fost implicata o parte din echipa Gomag – creatorii jocului vin din departamente diferite si cu experiente diverse. Iar asta a dus la crearea unui joc care e atat educational, cat si o activitate prin care sa te relaxezi, potrivita pentru oricine.

Dupa mai mult de un an de sedinte, teste si intruniri (fata in fata sau virtuale), GoFunnel este gata sa ajunga la primii jucatori.

Perioada de precomanda se va deschide in curand si, initial, va fi anuntata pe email, catre toti cei care se inscriu pe lista GoFunnel.

Vrei sa te numeri printre primii 200 de jucatori? Inscrie-te si tu!

Despre Cosmin Daraban

Online din 2000, Cosmin Daraban este specializat in marketing online si eCommerce, CRO (optimizarea ratei de conversie) si tehnici de crestere a traficului si vanzarilor. Printre proiectele lui Cosmin se numara platforma Gomag, una dintre cele mai populare solutii eCommerce din Romania, board game-ul GoFunnel, podcast-ul Doza de eCommerce by Gomag, hub-ul de educare Academia de eCommerce si cartea eCommerce no Bull$#!t. Tot ce ai nevoie pentru a vinde online, lansata in 2019. Probabil il cunosti si in calitate de jurat sau speaker la cele mai importante evenimente din eCommerce-ul romanesc. De-a lungul anilor, alaturi de echipa sa, Cosmin a contribuit la cresterea a numeroase firme, iar in prezent, pe platforma se dezvolta peste 2700 de magazine online, din toate industriile.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

Leave a reply