Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

evoMAG.ro: 30% dintre comenzi sunt ridicate din showroom, de clienti, in 5 minute

Numarul de comenzi ridicate din showroom-ul evoMAG.ro a crescut cu aproape 45%, in 2020, anunta compania, intr-un comunicat de presa. In prezent, 30% dintre comenzi sunt ridicate personal de clienti, direct din showroom (unde sunt procesate sute de comenzi/zi), iar termenul mediu de predare a produselor este de 5 minute (adica o reducere de peste 50%). Si numarul de comenzi plasate direct din showroom a crescut anul trecut, ajungand, in medie, la 50 de comenzi noi plasate zilnic.

Cresterea comenzilor din showroom este cu atat mai importanta cu cat, in contextul actual, consumatorii romani au tendinta sa limiteze drumurile in magazine. Si a fost determinata de o serie de masuri adoptate de evoMAG.ro:

  • investitia in sistemul de management al depozitului, care a adus si o mai buna segmentare a categoriilor de produse aflate pe stoc (ceea ce a permis o optimizare a stocurilor la nivel general si o vizibilitate mai buna asupra mixului de produse)
  • reorganizarea activitatii din depozit (receptia marfurilor si procesarea coletelor)
  • cresterea numarului de angajati (au fost angajati 15 colegi noi, in depozit, la receptia marfurilor, la procesarea coletelor si in showroom)
  • masurile de siguranta adoptate, care presupun ca angajatii si clientii au obligatia de a purta masca in interior, incinta este aerisita la un interval de cel mult 2 ore, bancurile de proba, manerele usilor, echipamentele prezentate in showroom sunt dezinfectate la fiecare 3 ore, accesul in showroom este limitat la 6 clienti simultan, la intrarea in showroom sunt amplasate mesaje informative care anunta prezenta substantelor dezinfectante in showroom: gel dezinfectant, spirt, servetele umede, etc.
  • implicarea consultantilor evoMAG.ro este importanta si ea, in showroom, acestia sprijinind clientii sa identifice mai simplu produsele dorite, sa faca alegerea potrivita (din mai multe optiuni) si sa comande; in ultimul an, angajatii au parcurs mai multe training-uri specifice pozitiei ocupate, astfel ca specialistii isi pot aduce inputul inclusiv in zona specificatiilor tehnice, a garantiilor, a pretului produselor, etc.

La ridicarea produselor din showroom, fiecare client primeste un cadou, numarul cadourilor oferite anul trecut depasind 35.000. Acestor beneficii li se adauga posibilitatea accesarii platii in rate, fara dobanda, direct in magazin, acces gratuit la suficiente locuri de parcare si Wi-Fi gratuit.  Clientii pot testa cele mai noi gadget-uri, laptopuri, tablete, smartphone-uri si jocuri (in gaming corner-ul dedicat) si pot face proba tuturor echipamentelor achizitionate, imediat dupa ridicarea acestora.

Cat priveste produsele pe care clientii prefera sa le ridice din showroom, acestea corespund celor mai vandute produse, la nivel general: electronice, electrocasnice mici, produse pentru Casa & Gradina si pentru Sport & Fitness – un loc aparte avand aici trotinetele electrice. Aceasta categorie de produse a inregistrat anul trecut o crestere de 20%, iar evoMAG.ro a investit 15.000 € intr-un service pentru acestea, in iulie 2020. De la infiintare si pana in prezent, aici au fost reparate aproximativ 1.000 de trotinete electrice.

Leave a reply