Germania: starea e-commerce-ului, in 2018 (raport)
1,62% din PIB-ul german a provenit din cumparaturi online, in 2018, cifra de afaceri e-commerce fiind de 53,6 miliarde € (cu 9,6% mai mult YoY), dezvaluie raportul „Ecommerce Report: Germany 2019”, publicat de ecommercefoundation.org. 88,41% din populatie a cumparatproduse/servicii pe Internet, iar anul acesta se estimeaza ca procentul va fi de 88,05%. Alte informatii relevante din raport:
- 88,5% din populatia de 72,2 milioane de persoane a folosit Internetul in 2018
- 87% dintre nemti folosesc Internetul zilnic
- consumatorii cauta informatii despre produse mai ales pe computer (33%), dar si pe smartphone (25%)
- PayPal este metoda preferata de plata online (52%), 37% dintre consumatori spunand ca nu ar mai cumpara daca nu li s-ar pune la dispozitie plata via PayPal
- germanii cumpara cel mai des online imbracaminte (58%), carti (55%) si aplicatii (53%)
- metoda de livrare preferata este prin Deutche Post DHL
- retailerul online nr. 1 in Germania este Amazon.de (cu venituri de 8,816 milioane €, in 2018)
- 27% au cumparat online si din Germania, si din alte tari, China fiind tara preferata cand vine vorba despre cumparaturi transfrontaliere (44%), urmata de SUA (32%) si Marea Britanie (29%), clientii preferand magazinele virtuale mari (68%)
- 77% dintre cumparaturile transfrontaliere s-au facut pe desktop/laptop si 14% pe telefon
Leave a reply