Germania: rata medie de conversie a IMM-urilor online e de 2,01%
Doar 1 din 50 de vizite in IMM-urile online din Germania are ca rezultat o achizitie, aflam de pe ecommercenews.eu. Asta inseamna o rata de conversie de 2,01%, care este usor mai mare pe desktop (2,17%) decat pe mobile (1,91%). Sursa este o analiza realizata de Uptain, bazata pe aproximativ 10 milioane de sesiuni.
Cumparatorii germani par sa finalizeze unele achizitii pe desktop datorita accesibilitatii si experientei utilizatorului (UX), in timp ce pe dispozitivele mobile are loc documentarea. Magazinele din studiu primesc cea mai mare parte a traficului de pe dispozitive mobile. „Din acest motiv, in ciuda ratei de conversie mai scazute, experienta mobila nu trebuie neglijata”, avertizeaza Uptain.
Aceasta analiza a mai descoperit ca, de obicei, rata de conversie creste spre sfarsitul anului, in perioada Black Friday, cand exista alte promotii si cand consumatorii fac achizitii pentru Craciun. Durata medie a sesiunii pentru o achizitie online a scazut semnificativ, conform datelor Uptain. In ultimii ani, a scazut de la 09:42 minute la 08:52 minute. In plus, se mai mentioneaza faptul ca diferentele dintre nisele de produse/servicii sunt semnificative.
Comenzile periodice date in magazinele e-commerce preferate cresc semnificativ rata de conversie. Astfel, comerciantii online de tutun si tigari electronice au cea mai mare rata: 7,30%. O rata ridicata de conversie au si vanzatorii online de produse pentru pictura, suplimente, produse de sanatate si ingrijire personala, hrana pentru animalele de companie, software si piese auto.
Leave a reply