Germania: Decathlon a generat 26% din vanzari online, in 2024
Anul trecut, marketplace-ul francez Decathlon a generat 26% din vanzarile digitale ale brandului, in Germania, anunta ecommercenews.eu. Asta inseamna o crestere aproape dubla in 12 luni si arata faptul ca platforma digitala este un catalizator al vanzarilor companiei in tara amintita si nu numai. Decathlon.de nu este activ de foarte multa vreme (a fost lansat in octombrie 2020), dar a crescut rapid.
La nivel global, Decathlon a avut venituri de 16,2 miliarde €, in 2024 (+3,8% YoY), din care 20% au venit din e-commerce, comenzi facute online si ridicate din magazine sau de pe marketplace-uri (cu 3 procente mai mult ca in 2023). In ciuda cresterii numarului de comenzi digitale, compania si-a redus emisiile de CO2. In plus, a angajat mai multe persoane (are in echipa oameni de 87 de nationalitati) si a crescut proportia de femei in cadrul acesteia.
Leave a reply