De ce au produsele rosii atat de multe recenzii online negative
7 din 10 recenzii clientelare care contin cuvantul „rosu” sau „rosie” sunt negative, conform unui raport recent marca Yotpo, citat de retailbrew.com. Platforma de marketing e-commerce Yotpo a analizat 511 de milioane de review-uri lasate de clienti online si a descoperit ca aceasta culoare provoaca nemultumiri mari in randul acestora. Motivul? Nuanta de rosu a produsului comandat este diferita de cea la care se asteptau sau pe care au vazut-o in poze.
„Acest hanorac nu seamana deloc cu fotografia. E rosu ca zmeura – nu se compara cu nuanta de coral din imagine”, noteaza o recenzie de o stea prezentata in raportul amintit. Acesta mentioneaza ca nu se poate sti cand confuzia apare din vina comerciantului (care poate a iluminat sau fotografiat prost articolul) sau a consumatorului (al carui dispozitiv de browsing ar putea sa nu afiseze culoarea exacta). Dar miza este mare, deoarece retailerul se va confrunta nu doar cu posibilitatea de a pierde un client, ci si cu probabilitatea ca articolul sa fie returnat (ceea ce vine la pachet cu cheltuieli suplimentare).
Raportul are si sugestii despre cum poti vinde produse rosii fara probleme: descrie culoarea cu mai multa exactitate, folosind descrieri specifice („rosu cires” sau „rosu caramida”); fotografiaza produsele alaturi de obiecte rosii familiare (capsuni, de exemplu) in lumini diferite (pentru a arata modul in care culorile sunt diferite in functie de setari).
Leave a reply