Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Germania: cumparatorii online vor sa-si aleaga singuri curierul (studiu)

Clientii online din Germania vor servicii flexibile (adaptate nevoilor fiecaruia) si isi doresc sa fie informati despre statutul comenzilor facute: 71% dintre ei vor sa-si aleaga singuri curierul care se ocupa de partea logistica a comenzii. Motivatia este simpla: astfel pot alege un serviciu de livrare aflat mai aproape de ei, ridicandu-si singuri coletele rapid. Rezultatele provin dintr-un studiu marca parcelLab, efectuat pe un esantion de 2.000 de cumparatori online, apropo de nevoile lor de livrare.

Ce a mai descoperit studiul amintit:

  • 96% dintre respondenti spun ca nu le pasa daca ambalajul poarta logo-ul retailer-ului de la care au cumparat sau nu
  • le pasa insa de impactul ambalajul asupra mediului inconjurator – 42% au spus ca prefera cutiile din carton reciclat sau prietenoase cu natura
  • majoritatea clientilor online din Germania prefera livrarea acasa; daca asta nu e posibil, 55% dintre ei vor ca pachetul sa fie lasat in garaj sau pe casa scarii; 50% isi ridica singuri coletele de la un oficiu postal sau un pachetomat; doar 28% folosesc solutii de tip click-and-collect
  • vanzatorii online din tara amintita ar trebui sa fie proactivi apropo de comunicarea cu toti clientii – respondentii spun cele mai importante informatii care le pot fi trimise sunt ca le intarzie livrarea (68%), ca pachetul lor e pe drum (67%) si confirmarea ca returul a ajuns la vanzator (56%); 91% dintre amatorii de cumparaturi pe Internet spun ca folosesc sistemul Track & Trace pentru a afla in ce stadiu se afla comanda lor, apropo de livrare

Leave a reply