Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

The Sill renunta la magazinele fizice cu plante de apartament si se muta online


Acum 10 ani, Generatia Y era extrem de pasionata de plantele de apartament si compania The Sill a profitat din plin de asta. Daca in 2022, 25% dintre vanzari aveau drept sursa cele 10 magazine fizice cu plante, in prezent The Sill le-a inchis pe toate si s-a mutat complet online, anunta nytimes.com.

Popularul lant de magazine The Sill si-a inchis recent ultima locatie traditionala, offline, din Brooklyn, iar fondatoarea Eliza Blank a explicat tranzitia companiei catre un garden center digital. „Le explic adesea oamenilor ca afacerea asta este ca o reflexie a vietii mele. Am inceput compania ca o afacere cu plante de interior pentru oameni tineri, urbani, pentru ca asa eram si eu. Locuiam intr-un apartament micut, la etajul 6, iar ferestrele mele erau orientate spre un zid de caramida. Imi doream plante de interior, dar nu stiam nimic despre plantele potrivite, carora le-ar merge bine intr-un apartament din New York. Asa a aparut The Sill, in 2012”, povesteste Blank.

12 ani mai tarziu, situatia s-a schimbat: Blank s-a mutat din oras, in zona Catskills, unde are propria gradina… Prin urmare, si magazinul e-commerce va contine altfel de produse, pe care si fondatoarea le are in propriul spatiu verde: plante perene, bulboase, pomi fructiferi si garduri vii. Blank spune ca inchiderea locatiilor fizice a insemnat micsorarea companiei, dar ca tendintele din industrie arata clar ca daca nu vinzi plante Generatiei Z, pe Internet, nu existi. Expertii spun ca tinerii vad o planta pe Instagram si o vor imediat, deci decizia The Sill de a semuta online e un semn ca si noile generatii iubesc plantele, iar retailerii trebuie sa se adapteze, vanzandu-le online.

The Sill a inspirat deschiderea multor magazine cu plante de interior, in ultimii 10 ani, ajutand ca aceasta nisa de produse sa prinda la public. Iar acum a trecut la pasul urmator, spune fondatoarea: nu se mai lupta cu alte magazine mici care au copiat ideea, ci cu unii dintre cei mai mari comercianti de plante de interior din America de Nord – Costa Farms.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply