Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Social media incurajeaza transparenta brand-urilor

Un sondaj de opinie recent (realizat de Sprout Social, in SUA), a descoperit ca majoritatea americanilor cred ca pot trage un semnal de alarma pe retelele sociale in legatura cu brand-urile care se comporta nedrept si ca le pot critica mai mult online. Cercetarea a fost efectuata pe un esantion de 1.003 internauti de 18 – 64 de ani, in iulie 2017, explica emarketer.com.

8 din 10 persoane considera ca social media le-a ajutat sa descopere ca anumite brand-uri tratau nedrept lumea, iar 7 din 10 cred ca incurajeaza transparenta. Majoritatea spun ca s-au plans online de un brand dupa ce au fost tratati prost de serviciul relatii cu clientii si au fost mintiti. Alte motive: probleme cu un produs defect, companii care isi exprima parerile politice, lipsa de raspuns a unui brand.

230031

Uneori, raspunsul inutil al unei companii e considerat mai rau decat absenta oricarui raspuns. Cand brand-ul ignora plangerea lor online, 50% dintre respondenti spun ca boicoteaza brand-ul respectiv, 40% contacteaza brand-ul pe alt canal, 31 – 34% le spun prietenilor (offline si online) ce au patit, 19% dau unfollow si 18% posteaza din nou pe social media. Cand brand-ul sau reactioneaza prost la plangerea lor online, 50% dintre respondenti spun ca boicoteaza brand-ul respectiv, 41 – 42% le spun prietenilor (offline si online) ce au patit, 31% posteaza din nou pe social media si 26% dau unfollow sau contacteaza brand-ul pe alt canal.

Raspunde la aceasta intrebare