Facebook are update-uri e-commerce noi, inclusiv Shops pe WhatsApp
Instagram Shops si Facebook Marketplace sunt, mai nou, completate de o noua modalitate de a face cumparaturi online pe retelele sociale marca Facebook: Shops pe WhatsApp, informeaza techcrunch.com. CEO-ul Mark Zuckerberg a anuntat recent trei update-uri e-commerce ale produselor Facebook (toate avand la baza comertul social): Shops pe WhatsApp si Marketplace, Shops Ads si Instagram Visual Search.
„Peste 1 miliard de persoane folosesc lunar sectiunea Marketplace, asa ca ajutam afacerile sa-si puna pe Marketplace magazinele (Shops), pentru a ajunge la si mai multi oameni”, a scris Zuckerberg, intr-o postare pe contul lui de Facebook. Practic, vei intra pe WhatsApp si vei putea accesa sectiunea Shop a unui retailer, putand discuta online cu acesta, inainte de a achizitiona ceva. Afacerile online trebuie sa-si seteze sectiunea de Shop o singura data, iar aceasta va functiona pe Facebook, Instagram si WhatsApp. Cea din urma aplicatie are peste 2 miliarde de utilizatori, la nivel global, dar doar in jur de 175 de milioane de persoane trimit zilnic mesaje via WhatsApp Business, pentru a obtine informatii de la diverse afaceri.
Pentru a permite afacerilor sa faca reclama produselor din sectiunea Shop proprie si a personaliza experienta de shopping a utilizatorilor (pe baza obiceiurilor de cumparare individuale), compania creata de Zuckerberg va lansa si noi tipuri de ad-uri (Shop Ads). Cat despre Instagram Visual Search, aceasta noutate va ajuta utilizatorii sa descopere produse noi, pe baza imaginilor de pe reteaua sociala care ii inspira.
Leave a reply