Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Facebook testeaza sticker ad-uri pentru creatori, in Stories

Tot mai multe platforme social media pun accent pe creatorii de continut si pe remunerarea directa a acestora, drept dovada Facebook testeaza o noua modalitate de a face bani prin Stories: sticker ad-uri, citim pe theverge.com. Lansate acum 4 ani pe platforma, Story-urile sunt o modalitate de a incuraja utilizatorii sa posteze continut nefotogenic, care nu este neaparat demn de o poza ce va strange Like-uri.

Noua modalitate de monetizare din Stories va consta intr-un ad sub forma unui sticker virtual, care va putea fi aplicat de unii creatori peste continutul video postat, acestia urmand sa primeasca o cota parte din veniturile produse de Story-ul cu pricina. Testul initial este unul mic, Facebook sperand sa-l extinda in curand si, ulterior, sa aplice tehnologia tuturor clipurilor video scurte de pe platforma.

Alaturi de aceasta noutate, compania a anuntat si modificari apropo de introducerea de ad-uri in timpul clipurilor video mai scurte. Pana acum, doar video-urile mai lungi de 3 minute puteau include reclame. Acum, daca ai postat un clip de 1 minut, o reclama poate fi plasata in el dupa 30 de secunde de continut; daca ai un video mai lung de 3 minute, ad-ul va intra la secunda 45. Pentru a te califica, trebuie sa fi avut un total de 600.000 de minute urmarite, din clipuri video live sau on-demand, in ultimele 60 de zile, dar si minimum 5 upload-uri video active. Iar creatorii de video live au nevoie de 60.000 de minute live urmarite, in ultimele 2 luni, pentru a folosi aceste ad-uri in-stream.

In plus, Facebook va cheltui 7 milioane $ pentru a promova Stars (stelutele care permit privitorilor de clipuri live sa dea un bacsis virtual creatorului de continut; fiecare steluta echivaleaza cu 1 cent). Compania va face aceasta caracteristica disponibila in timpul anumitor stream-uri live si va introduce si cadouri virtuale ce pot fi trimise creatorilor de continut.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply