Facebook testeaza sticker ad-uri pentru creatori, in Stories
Tot mai multe platforme social media pun accent pe creatorii de continut si pe remunerarea directa a acestora, drept dovada Facebook testeaza o noua modalitate de a face bani prin Stories: sticker ad-uri, citim pe theverge.com. Lansate acum 4 ani pe platforma, Story-urile sunt o modalitate de a incuraja utilizatorii sa posteze continut nefotogenic, care nu este neaparat demn de o poza ce va strange Like-uri.
Noua modalitate de monetizare din Stories va consta intr-un ad sub forma unui sticker virtual, care va putea fi aplicat de unii creatori peste continutul video postat, acestia urmand sa primeasca o cota parte din veniturile produse de Story-ul cu pricina. Testul initial este unul mic, Facebook sperand sa-l extinda in curand si, ulterior, sa aplice tehnologia tuturor clipurilor video scurte de pe platforma.
Alaturi de aceasta noutate, compania a anuntat si modificari apropo de introducerea de ad-uri in timpul clipurilor video mai scurte. Pana acum, doar video-urile mai lungi de 3 minute puteau include reclame. Acum, daca ai postat un clip de 1 minut, o reclama poate fi plasata in el dupa 30 de secunde de continut; daca ai un video mai lung de 3 minute, ad-ul va intra la secunda 45. Pentru a te califica, trebuie sa fi avut un total de 600.000 de minute urmarite, din clipuri video live sau on-demand, in ultimele 60 de zile, dar si minimum 5 upload-uri video active. Iar creatorii de video live au nevoie de 60.000 de minute live urmarite, in ultimele 2 luni, pentru a folosi aceste ad-uri in-stream.
In plus, Facebook va cheltui 7 milioane $ pentru a promova Stars (stelutele care permit privitorilor de clipuri live sa dea un bacsis virtual creatorului de continut; fiecare steluta echivaleaza cu 1 cent). Compania va face aceasta caracteristica disponibila in timpul anumitor stream-uri live si va introduce si cadouri virtuale ce pot fi trimise creatorilor de continut.
Leave a reply