India: cum se axeaza L’Oreal in primul rand pe comertul online
Multe branduri de Beauty care se axau pe vremuri doar pe experientele traditionale din magazinele fizice (apropo de conversia clientilor) au inceput sa se orienteze spre e-commerce de dinaintea pandemiei COVID-19. In prezent, aceasta strategie este o necesitate, noteaza glossy.co, iar L’Oreal India este un exemplu de companie care a inteles ca vanzarile pe Internet sunt viitorul si, prin urmare, a investit masiv in ad-uri social media de calitate.
„Digitalul si e-commerce-ul au fost pe primul loc in cadrul expansiunii nostre in India, mai ales in ultimii ani. Prin urmare, tot ceea ce facem are in vedere orientarea in primul rand catre online. Intentia este sa ne axam pe ce are mai bun de oferit tehnologia din domeniul Beauty. Am observat dezvoltarea e-commerce-ului de dinainte de pandemie, iar pandemia nu a facut decat sa accelereze acest fenomen”, explica Anil Chilla (Chief Digital Officer, L’Oreal India). 1 din 5 clienti a cumparat produse de infrumusetare online pentru prima data, in timpul crizei provocate de noul coronavirus, in India, a mai spus acesta.
L’Oreal activeaza pe piata indiana de 26 de ani incoace, dar asta nu inseamna mult, avand in vedere marimea tarii asiatice. De aceea, brand awareness-ul este cheia strategiei digitale de aici a companiei, care s-a concentrat pe reclame ce promoveaza integrarea e-commerce lipsita de frictiuni. Brand-ul propriu Maybelline a implementat pe diverse platforme ad-uri care trimit la landing page-uri sofisticate pe platforme e-commerce indiene (ca Nykaa, Flipkart si Amazon). Aceste landing page-uri pot include continut video, posibilitatea de a testa produsele de machiaj via AR, updatarea automata a pretului pe platforma, la schimbarea acestuia. Maybelline a creat si reclame video pe YouTube, care ruleaza in timpul clipurilor relevante (tutoriale de Beauty, de tip how-to).
Leave a reply