Extasy.ro: peste 80% dintre cadourile experientiale cumparate sunt pentru cupluri si familii
Peste 80% din experientele cumparate pe Extasy.ro sunt destinate cuplurilor si familiilor, anunta platforma, intr-un comunicat de presa. In viata de dupa job, unde sistemele de munca hibrid si de la distanta sunt preferate in continuare, romanii isi doresc sa socializeze mai mult si sa isi petreaca timpul liber in compania apropiatilor. Aceasta tendinta legata de cadourile experientiale se va accentua, in 2023.
Valoarea alocata unei experiente de cuplu este de 300-500 de lei, exceptie facand marile festivaluri (ca UNTOLD, Neversea si Massif). Extasy.ro ofera cele mai multe experiente pentru timp liber din Romania si listeaza, in prezent, peste 1.500 de oferte (dublu fata de perioada similara a anului trecut).
„Intr-o lume post-pandemica, definita de o noua normalitate intr-o multitudine de aspecte ale vietii, odata cu ridicarea restrictiilor, a revenit si chiar a crescut dorinta oamenilor de a face lucruri speciale impreuna, in cuplu, in familie ori cu prietenii. In topul preferintelor acestora se afla degustarile de vinuri, participarea la festivaluri si accesul la SPA pentru cupluri”, transmite Sveatoslav Vizitiu (foto, Cofondator Extasy).
De la inceputul lunii februarie, apropierea de Ziua Indragostitilor si Dragobete a adus o crestere a cererilor pentru experiente romantice. Iar cei interesati de cumpararea online a unei experiente in cuplu au acces si la oferte de tipul 1+1 gratis, in aplicatia Extasy. Utilizatorii platformei pot alege din 29 de categorii de experiente – de la salturi cu parasuta, plimbari cu avionul/balonul/elicopterul sau excursii off-road, pana la pachete SPA, concerte, escape room-uri sau tabere de supravietuire.
„Din datele extrase de la inceputul anului si pana in prezent, ne asteptam sa se impuna o frecventa de cumparare de minimum o experienta pe saptamana per user deja inregistrat in aplicatie. Iar pentru utilizatorii noi, am observat o crestere a numarului de experiente comandate prima data. Comportamentul este sa cumpere atat pentru ei, cat si pentru prieteni”, mai spune Sveatoslav Vizitiu.
Extasy.ro a incheiat anul 2022 cu peste 77.000 de utilizatori si are ca obiectiv dublarea numarului acestora, pana in vara. Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 4 milioane de lei si estimeaza o crestere de 5 ori a acesteia, in 2023 (pana la 20 de milioane de lei).
Leave a reply