Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Complice.ro: vanzari de 850.000 € si +30% clienti, in 2024


In 2024, Complice.ro a mentinut vanzarile la un nivel de 850.000 €, similar anului anterior, in contextul cresterii cu 30% a numarului de clienti. Website-ul de cadouri experientiale transmite, intr-un comunicat de presa, ca persoanele fizice au cumparat cel mai des „cazarea si degustarea de vinuri la crama”, iar companiile au preferat evenimentele tematice cu componenta experientiala (prioritizand optimizarea bugetelor). In 2024, valoarea medie a comenzii s-a situat in jurul valorii de 410 € (110 € – residential, 3.920 € – corporate).

„A fost un an marcat de presiuni semnificative asupra bugetelor corporate, in care companiile si-au regandit strategiile de motivare si retentie a angajatilor, iar finalul de an – cea mai importanta perioada pentru noi – a adus provocari suplimentare generate de instabilitatea economica si politica. Presiunea pe buget va fi pregnanta si in 2025, asta inseamna ca vom adopta solutii creative pentru optimizarea costurilor, cum ar fi experientele hibrid, colaborarile cu furnizori locali si alegerea unor activitati care maximizeaza impactul emotional cu resurse optimizate”, transmite Oana Pascu (foto, Fondator Complice.ro).

In 2024, numarul de companii care au ales sa integreze experientele Complice.ro in strategia de recompensare, retentie si motivare a angajatilor a crescut cu aproximativ 30%, iar valoarea medie a comenzilor corporate se situeaza in jurul valorii de 4.000 €. Cele mai multe solicitari au venit, la fel ca si pana acum, de la companii din domeniile IT, retail si industrii creative, iar 80% dintre comenzi provin de la clienti recurenti.

„Anul 2025 va fi despre personalizare la superlativ, sustenabilitate si impact emotional – anticipam o tendinta catre evenimente mai multe si mai mici, care permit un control mai eficient al bugetului si o conectare recurenta cu angajatii si partenerii”, mai spune Oana Pascu.

Leave a reply