Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Expertii e-commerce cred ca, in 2023, experienta clientelara va fi vitala

Internetretailing.net a stat de vorba cu o serie de experti in comertul online, apropo de anul care abia a inceput si tendintele e-commerce care il vor marca. In contextul inflatiei crescute, a instabilitatii provocate de razboiul din Ucraina si al competivitatii crescute din mediul digital, experienta clientelara va cantari si mai greu in decizia de cumparare, spun expertii.

Cum va arata anul 2023, din perspectiva experientei clientelare, in comertul online:

  • comertul omnichannel si cumparaturile online ridicate din magazinele fizic vor fi omniprezente – consumaorii vor cauta cel mai mic pret onliine si/sau offline, iar piata vanzarilor cu amanuntul va fi si mai deschisa; nu va fi suficient sa ai doar un shop e-commerce, va trebui sa-ti pui produsele la dispozitia clientilor pe cat mai multe platforme de vanzare, in magazine fizice si in social media; in plus, consumatorii vor insista tot ma des sa-si ridice coletul achizitionat online dintr-o locatie fizica, pentru a scapa de costul livrarii
  • vanzarile online pe smartphone vor creste – comertul mobil este preferat de membrii Generatiei Z (persoane de pana la 24 de ani) si noua Generatie Alpha (copiii nascuti in perioada 2010-2024); de aceea, este extrem de important ca retailerii sa isi optimizeze site-urile pentru mobil
  • TikTok va fi la putereaplicatia se va transforma probabil intr-un marketplace, devenind solutia completa pentru consumatorii care vor sa faca shopping pe Internet si sa le plateasca fara a parasi app-ul; retelele sociale, in general, vor oferi afacerilor online sansa de a atrage clienti noi, oferindu-le experiente interesante si personalizate
  • platile vor deveni mai eficiente – procesarea platilor online se va imbunatati si vor fi introduse noi metode de plata, mai eficiente; platile cu portofelul mobil si digital reprezinta jumatate din tranzactiile e-commerce globale, deci implementarea unor metode cat mai variate de plata va fi vitala (consumatorii trebuie sa poata alege metoda preferata din cat mai multe optiuni); una dintre aceste optiuni, care e din ce in ce mai populara, sunt platile instant
  • AI, AR si metaversul vor domina peisajul e-commerce – rolul acestora in marketing si targetare va creste, in 2023, fiind integrate mai des in campaniile online si in aplicatiile proprii ale brandurilor si oferind clientilor o experienta hibrida

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply