De ce sunt magazinele online de alimente din ce in ce mai populare?
Shopping-ul online s-a schimbat in mod dramatic, in ultimii ani, mai ales odata cu pandemia COVID-19, citim pe esmmagazine.com. Blocati in case, din ce in ce mai multi consumatori au cumparat alimente de pe Internet, folosind website-uri ca Instacart sau aplicatii de livrare ca Uber Eats, DoorDash, GoPuff, Glovo sau Bringo.
In universul bunurilor de larg consum (FMCG), magazinele e-grocery au in jur de 150 de milioane de clienti, conform Statista. Iar, pana in 2025, vanzarile online de alimente vor insemna un total de 250 de miliarde $ (conform Mercatus). Aceasta nisa este in plina dezvoltare, in ciuda provocarilor care vin la pachet cu achizitiile de acest tip: pentru clienti, cumparaturile alimentare online inseamna a renunta la posibilitatea de a alege produse in cea mai buna stare sau pe cele preferate, cumparate de obicei, dar si situatii in care comanzi ceva ce nu mai este in stoc.
In 2023, sursa amintita scrie ca, in SUA, expertii vor sta cu ochii pe o serie de jucatori-cheie din piata e-grocery, ca: Walmart (de unde poti comanda online si ridica din magazinele fizice sau poti primi acasa alimentele dorite, intr-o ora), Amazon (care ofera livrari rapide, via Amazon Prime Now) si Instacart (care nu a mai avut atat de multi clienti, in 2022, fata de anul anterior).
Leave a reply