Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Evomag.ro: romanii fac achizitii online mai scumpe si de calitate superioara


Anul 2024 a adus o schimbare in comportamentul de consum al romanilor: preferinta pentru produse mai scumpe si de calitate superioara, transmite evomag.ro, intr-un comunicat de presa. Aceasta tendinta reflecta o maturizare a pietei si adaptarea consumatorilor la un context economic complex, in care inflatia si cresterile salariale au influentat alegerile de cumparare.

Potrivit datelor retailerului online, cosul mediu de cumparaturi a crescut cu 15% in 2024, fata de anul precedent, iar cererea s-a concentrat pe categorii precum telefoane mobile, televizoare si electrocasnice mari. O tendinta importanta a fost cresterea utilizarii platii in rate, care a reprezentat aproximativ 15% din totalul comenzilor evomag.ro si care e din ce in ce mai populara in randul consumatorilor care cauta produse premium.

Ce a determinat schimbarea comportamentului de consum? Inflatia, care a dus la cresterea preturilor, a determinat consumatorii sa fie mai selectivi si sa opteze pentru produse de calitate superioara, considerandu-le o investitie mai buna pe termen lung. In paralel, majorarile salariale din 2024 au crescut puterea de cumparare, permitand accesul mai usor la produse premium.

„Romanii devin mai atenti la calitate, orientandu-se catre produse care le ofera un raport optim intre pret si beneficii. In acest context, increderea in retailerii locali face diferenta, mai ales atunci cand este vorba despre achizitii importante, cum ar fi produsele premium sau de valoare ridicata. Este o oportunitate majora pentru companiile locale sa capitalizeze pe reputatia lor, pe proximitate si pe o mai buna intelegere a nevoilor consumatorilor romani, consolidandu-si astfel pozitia pe o piata tot mai competitiva”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evomag.ro).

„Pentru evomag, 2024 a insemnat o crestere de aproximativ 20% a cifrei de afaceri fata de 2023, sustinuta de o cerere ridicata pentru produsele din categoriile de baza, in care suntem consacrati. In plus, serviciile oferite de companie, precum montajul de aer conditionat, asamblarea calculatoarelor si reparatiile de telefoane mobile, s-au dublat ca volum si valoare”, adauga acesta. Pentru anul viitor, evomag estimeaza o crestere a comertului online de aproximativ 10%.

Leave a reply