In 2024, retailerii americani vor avea retururi de 890 miliarde $ (raport)
Retururile comenzilor digitale sunt in continuare o problema semnificativa in industria vanzarilor cu amanuntul: conform unui raport marca National Retail Federation si Happy Returns, citat de nrf.com, valoarea totala a retururilor din retailul american va fi de 890 de miliarde $, in 2024. Comerciantii estimeaza ca 16,9% din vanzarile realizate de-a lungul intregului an vor fi trimise inapoi de clienti.
„Retururile joaca un rol important in ecosistemul comertului cu amanuntul si ofera un punct de contact suplimentar pentru retaileri, in cadrul caruia acestuia pot avea o interactiune pozitiva cu ai lor clienti”, transmite Katherine Cullen (NRF Vice President of Industry and Consumer Insights). Raportul a fost realizat pe baza unor sondaje realizate pe consumatori (2.007 americani care au returnat cel putin o achizitie digitala, in ultimul an) si experti e-commerce si financiari (249 de persoane, angajate de retaileri mari, cu venituri de peste 500 de milioane $).
Ce a mai descoperit raportul amintit:
- politicile de retur si asteptarile influenteaza consumatorii pe tot parcursul experientei de achizitie digitala – 76% dintre consumatori considera returul gratuit un factor-cheie in decizia de cumparare dintr-un anumit e-shop, iar 67% spun ca o experienta negativa de returnare i-ar descuraja sa cumpere din nou la respectivul retailer
- 84% dintre respondenti spun ca sunt mai predispusi sa cumpere de la un comerciant care permite returul fara cutie/fara eticheta si rambursarea imediata
- 68% dintre comerciantii chestionati spun ca acorda prioritate imbunatatirii capacitatii proprii de retur, in urmatoarele 6 luni
- 51% dintre consumatorii din Generatia Z au obiceiul de a achizitiona mai multe articole, cu intentia de a returna unele dintre ele (bracketing)
Leave a reply