Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

In 2024, retailerii americani vor avea retururi de 890 miliarde $ (raport)

Retururile comenzilor digitale sunt in continuare o problema semnificativa in industria vanzarilor cu amanuntul: conform unui raport marca National Retail Federation si Happy Returns, citat de nrf.com, valoarea totala a retururilor din retailul american va fi de 890 de miliarde $, in 2024. Comerciantii estimeaza ca 16,9% din vanzarile realizate de-a lungul intregului an vor fi trimise inapoi de clienti.

„Retururile joaca un rol important in ecosistemul comertului cu amanuntul si ofera un punct de contact suplimentar pentru retaileri, in cadrul caruia acestuia pot avea o interactiune pozitiva cu ai lor clienti”, transmite Katherine Cullen (NRF Vice President of Industry and Consumer Insights). Raportul a fost realizat pe baza unor sondaje realizate pe consumatori (2.007 americani care au returnat cel putin o achizitie digitala, in ultimul an) si experti e-commerce si financiari (249 de persoane, angajate de retaileri mari, cu venituri de peste 500 de milioane $).

Ce a mai descoperit raportul amintit:

  • politicile de retur si asteptarile influenteaza consumatorii pe tot parcursul experientei de achizitie digitala – 76% dintre consumatori considera returul gratuit un factor-cheie in decizia de cumparare dintr-un anumit e-shop, iar 67% spun ca o experienta negativa de returnare i-ar descuraja sa cumpere din nou la respectivul retailer
  • 84% dintre respondenti spun ca sunt mai predispusi sa cumpere de la un comerciant care permite returul fara cutie/fara eticheta si rambursarea imediata
  • 68% dintre comerciantii chestionati spun ca acorda prioritate imbunatatirii capacitatii proprii de retur, in urmatoarele 6 luni
  • 51% dintre consumatorii din Generatia Z au obiceiul de a achizitiona mai multe articole, cu intentia de a returna unele dintre ele (bracketing)

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply