Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Europa: 40% dintre afacerile e-commerce vor sa-si deschida magazine fizice (studiu)

Din ce in ce mai multi retaileri online vor sa-si dechida magazine traditionale, offline, citim pe internetretailing.net. Mai exact, 2 din 5 (40%) afaceri e-commerce din Europa au in plan deschiderea unei locatii fizice proprii, in urmatorii 3 ani. In Marea Britanie si Spania, acest procent este de 60%.

Cifrele au drept sursa un studiu recent marca Tribe Payments, care a chestionat 400 de comercianti online si multichannel, din Marea Britanie, Germania, Lituania, Spania si Tarile de Jos. Majoritatea respondentilor au spus ca propriii clienti isi doresc: o experienta clientelara mai buna (84%), livrari transfrontaliere (81%), plata pe mai multe tipuri de dispozitive (80%) si personalizare crecuta (79%). Pentru a le oferi asta, vanzatorii recunosc ca trebuie sa treaca pentru o serie de obstacole: 50% se chinuie sa faca fata competitiei reprezentate de lanturile mai mari de magazine, care ofera o experienta clientelara ma buna la checkout; 46% spun ca e o provocare sa resecte legile din domeniu si sa navigheze tendinte ca BNPL si plata contactless; 27% au dificultati apropo de fraudele online.

34% dintre comerciantii din Europa planuiesc sa depaseasca aceste provocari oferindu-le consumatorilor mai multe metode de plata, iar magazinele fizice conduc plutonul (13%), urmate fiind de cele digitale (10%). Aproape o treime dintre respondenti au de gand sa isi lanseze propriile carduri de brand, pentru magazinele lor si aplicatii mobile. Si extinderea geografica e o tactica luata in considerare de 59% dintre cei chestionati.

„Stirile despre faptul ca strazile comerciale sunt pe moarte sunt premature… sau complet eronate. Comerciantii raspund asteptarilor clientelare si vor sa ofere o experienta de shopping omnichannel, extrem de personalizata”, explica Alex Reddish (Managing Director, Tribe Payments).

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply