Europa: 40% dintre afacerile e-commerce vor sa-si deschida magazine fizice (studiu)
Din ce in ce mai multi retaileri online vor sa-si dechida magazine traditionale, offline, citim pe internetretailing.net. Mai exact, 2 din 5 (40%) afaceri e-commerce din Europa au in plan deschiderea unei locatii fizice proprii, in urmatorii 3 ani. In Marea Britanie si Spania, acest procent este de 60%.
Cifrele au drept sursa un studiu recent marca Tribe Payments, care a chestionat 400 de comercianti online si multichannel, din Marea Britanie, Germania, Lituania, Spania si Tarile de Jos. Majoritatea respondentilor au spus ca propriii clienti isi doresc: o experienta clientelara mai buna (84%), livrari transfrontaliere (81%), plata pe mai multe tipuri de dispozitive (80%) si personalizare crecuta (79%). Pentru a le oferi asta, vanzatorii recunosc ca trebuie sa treaca pentru o serie de obstacole: 50% se chinuie sa faca fata competitiei reprezentate de lanturile mai mari de magazine, care ofera o experienta clientelara ma buna la checkout; 46% spun ca e o provocare sa resecte legile din domeniu si sa navigheze tendinte ca BNPL si plata contactless; 27% au dificultati apropo de fraudele online.
34% dintre comerciantii din Europa planuiesc sa depaseasca aceste provocari oferindu-le consumatorilor mai multe metode de plata, iar magazinele fizice conduc plutonul (13%), urmate fiind de cele digitale (10%). Aproape o treime dintre respondenti au de gand sa isi lanseze propriile carduri de brand, pentru magazinele lor si aplicatii mobile. Si extinderea geografica e o tactica luata in considerare de 59% dintre cei chestionati.
„Stirile despre faptul ca strazile comerciale sunt pe moarte sunt premature… sau complet eronate. Comerciantii raspund asteptarilor clientelare si vor sa ofere o experienta de shopping omnichannel, extrem de personalizata”, explica Alex Reddish (Managing Director, Tribe Payments).
Leave a reply