Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

eMAG.ro: CA mai mare cu 17% YoY, in ultimul an fiscal (7,3 miliarde lei)


Cifra de afaceri a Grupului eMAG in anul fiscal incheiat in martie 2025 a fost de 11,4 miliarde de lei (+12% YoY), anunta compania, intr-un comunicat de presa. Valoarea taxelor platite catre stat a fost de 900 de milioane de lei. Platforma eMAG.ro a avut o CA de 7,3 miliarde de lei, in crestere cu 17% fata de anul precedent.

Peste 10.000 de antreprenori romani (+38 YoY) din eMAG Marketplace au exportat in Bulgaria si Ungaria produse de peste 552 milioane de lei (+40% YoY). In total, comunitatea eMAG Marketplace a depasit 64.000 de selleri, in 2024, contribuind la un total de peste 28 milioane de oferte disponibile in Romania, 15 milioane in Bulgaria si 17 milioane in Ungaria.

In plus, Dante International SA (companie care include eMAG Romania, Fashion Days Romania, vanzarile eMAG Bulgaria si o parte din vanzarile eMAG Ungaria) a avut o cifra de afaceri de 9 miliarde de lei, in crestere cu 16% fata de 2023.

„Anul acesta am prevazut un buget de investitii de 1,2 miliarde de lei, cu 30% mai mare decat in anul fiscal incheiat, si ne propunem sa continuam sa punem la lucru tehnologia romaneasca pentru dezvoltarea antreprenoriatului romanesc”, transmite Tudor Manea (foto, CEO eMAG Grup).

Performante la nivelul companiilor din grup:

  • Freshful a livrat 1,2 milioane de comenzi si a avut +28% vanzari (pana la 357 milioane lei)
  • Flip a avut o CA de 408 milioane de lei (+46% YoY) si a depasit 660.000 de clienti unici
  • Fashion Days a generat 58% din volumul vanzarilor prin utilizatorii Genius, 20% dintre comenzi au fost achitate prin MyWallet, iar 76% dintre comenzile din Romania au fost livrate la easybox

AI-ul a transformat experienta pe care o au online clientii eMAG:

  • cautarea a devenit mai relevanta si mai usor de folosit (inclusiv prin optiuni vizuale ca eMAG Snap), drept dovada un client a achizitionat, in medie, 7 produse gasite prin metodele inteligente disponibile in platforma
  • clientii descopera mai usor produsele dorite prin recomandarile personalizate (care au generat 16,6% din totalul comenzilor plasate pe eMAG)
  • interactiunea cu clientii e mai rapida, 65% dintre solicitari fiind gestionate de chatbotul Dana, iar satisfactia clientilor e de peste 85%
  • simplificarea listarii ii ajuta pe vanzatorii din marketplace sa adauge mai rapid si mai usor produse in platforma (peste 20 de milioane de produse au fost listate cu ajutorul AI, de cinci ori mai multe decat in urma cu 2 ani)
  • numarul clientilor care beneficiaza de o limita de credit in check-out a crescut cu 50% in 2024 (7 din 10 clienti pot opta pentru optiunile de plata din MyWallet, iar serviciul a inregistrat un scor de satisfactie de 92%)

Leave a reply