Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

eMAG Marketplace reprezintă 1000 de magazine

emag marketplace

Marketplace, platforma de comert online dezvoltata de eMAG, ofera posibilitatea ca fiecare magazin partener sa isi stabileasca singur conditiile comerciale, taxele de livrare, politica si taxele de retur, dar si preturile cu conditia sa le ofere clientilor aceleasi standarde de calitate cu care s-au obisnuit la eMAG.

eMAG, pionierul ecommerce-ului in Romania, a investit in anul  2015 peste 2 milioane de euro in platforma Marketplace si a ajuns in luna februarie a acestui an la peste 1.000 de magazine partenere. Investitiile facute de eMAG in platforma Marketplace s-au concentrat pe achizitia de hardware si pe dezvoltarea platformei pentru integrarea rapida a magazinelor partenere.

Pe eMAG sunt prezente 13.000 de branduri si 1.100 de categorii, care acopera o gama larga de produse: de la electronice si electrocasnice la jucarii, produse de casa si gradina, mobila si de la produse de ingrijire personala, cosmetice, haine si accesorii la articole sport si chiar florarie si petshop.

În portofoliul Marketplace se gasesc atat companii autohtone cat si companii internationale. Printre brandurile romanesti se numara F64, Mobexpert, Carturesti, Otter, Optiplaza, Flori de Lux, Mirano, Arsis, RoGroup (accesorii auto, anvelope si instalatii GPL), Fares si multe altele.

Ce ofera eMAG Marketplace

„Fie ca vorbim despre producatori sau afaceri antreprenoriale, Marketplace este cel mai simplu si rapid mod prin care orice business isi poate promova online produsele catre cea mai mare comunitate de shopping din Romania. Mai mult, prin Marketplace, orice afacere isi poate extinde modelul de business de la B2B la B2C”, adauga Florin Filote, director eMAG Marketplace.

Marketplace este o strategie de crestere a brandului lansator avand efecte pe doua planuri: diversificarea experientei de cumparare pentru clientii eMAG si dezvoltarea pietei de ecommerce in Romania. În prezent, comenzile realizate de clienti pentru partenerii din Marketplace reprezinta 25% din vanzarile generate de platforma eMAG. Lunar, divizia Marketplace atrage, in medie, 100 de noi parteneri.

eMAG devine astfel destinatia de informare si de cumparaturi online preferata de romani, dar si cel mai mare mall virtual din Romania, cu un trafic lunar de 20 de milioane de vizite, mai mare decat traficul cumulat, intr-o luna, al celor mai mari 10 mall-uri din Romania.

Leave a reply