eMAG lanseaza o alianta a marketplace-urilor europene
eMAG.ro (Romania), Real.de (Germania), Cdiscount.com (Franta) si ePRICE.it (Italia) pun bazele unei platforme e-commerce care va cumula 30.000 de vanzatori online din cele 4 tari amintite si un total de peste 230 de milioane de potentiali cumparatori, informeaza site-ul nocash.ro, citand un comunicat de presa al marketplace-ului autohton. Platforma intitulata International Marketplace Network (IMN) va fi o interfata care conecteaza cele 4 platforme marketplace, pe care sellerii o vor folosi ca unic punct de lucru, sincronizandu-si ofertele simplu si eficient, in mod securizat si in timp real. Practic, asa isi vor extinde afacerea transfrontalier, in Europa, fara costuri suplimentare, in timp ce clientii vor accesa o gama mult mai mare de produse si servicii.
Platforma este inca in lucru: testata anul trecut, aceasta va rula in curand intr-o versiune beta, in perioada urmatoare dezvoltandu-se infrastructura si atragerea de noi marketplace-uri si vanzatori in sistem. Peste 100 de selleri au testat cu succes versiunea beta si alte platforme marketplace europene si-au exprimat interesul in a face parte din IMN. Noua initiativa are avizul autoritatilor de concurenta din toate cele 4 tari fondatoare si este un proiect care favorizeaza dezvoltarea pietei unice digitale, in linie cu dorinta Comisiei Europene.
„Credem ca IMN reprezinta o oportunitate mare pentru oricare dintre sellerii nostri, care doresc sa inceapa sa vanda cross-border. In plus, clientii din Romania vor avea acces la o gama de produse si mai variata decat pana acum”, explica Florin Filote (Director eMAG.ro). „Pana acum, sellerii care voiau sa acceseze mai multe platforme de tip marketplace din Europa erau nevoiti sa-si listeze separat produsele pe fiecare. IMN este un pas inainte pentru intreaga industrie si un progres tehnologic major”, transmite Emmanuel Grenier (CEO Cdiscount.com). „Suntem mandri sa fim parte din aceasta retea. Impreuna am reusit sa dezvoltam o solutie care elimina barierele de intrare si costurile pe care ar trebui sa le suporte un comerciant care isi doreste sa intre pe piete noi si sa ramana, in acelasi timp, independent”, spune Leonardo Costa (Director ePRICE.it). „IMN este o expresie a Europei fara frontiere si a comertului online fara granite. Interesul retailerilor pentru platforma este foarte mare, iar primii 100 de selleri care au fost integrati in faza de testare au inregistrat deja cresteri semnificative”, incheie Patrick Müller-Sarmiento (CEO real.de).
Leave a reply