Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Farmec.ro: vanzari mai mari cu 31% YoY, in primele 6 luni din 2019

Cel mai mare producator roman de cosmetice (Farmec.ro) anunta, intr-un comunicat de presa citat de site-ul wall-street.ro, o crestere de peste 31% a vanzarilor online in primul semestru din 2019, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Pana la final de an, compania estimeaza o crestere totala de 50% a vanzarilor virtuale.

„Pentru a fi constant mai aproape de toate categoriile de consumatori si de obiceiurile lor de consum si achizitie, Farmec continua, pe langa extinderea retelei magazinelor fizice, dezvoltarea platformei online, prin identificarea si aplicarea unor strategii care sa corespunda asteptarilor din piata. Imbunatatirea constanta a facilitatilor si serviciilor oferite, crearea unor promotii atractive, precum si listarea unor game au stat la baza cresterii vanzarilor magazinului online din primul semestru al acestui an”, transmite Alina Spanu (Manager Vanzari Online, Farmec). Mai exact, site-ul ofera un serviciu de impachetare cadouri personalizat si gratuit, cardul Cadou Farmec si transport gratuit la comenzile de peste 59 de lei.

In acelasi comunicat, farmec.ro mentioneaza ca media lunara a clientilor este de peste 8.000 de persoane (iar compania estimeaza ca numarul va creste cu 20%), iar cosul mediu de cumparaturi este de 150 de lei (iar compania estimeaza ca suma va creste cu 7%). Pana la sfarsitul anului, compania planuieste introducerea unor modalitati noi de livrare (ridicarea comenzilor direct din magazinele fizice sau din lockerele de curierat partenere), iar in 2020 Farmec planuieste relansarea platformei digitale si lansarea propriei aplicatii mobile.

Leave a reply