Răspunsuri ( 3 )

  1. cred ca ar fi bine sa fii original in tot ceea ce faci dar important intradevar este sa fie functionabil, usor de folosit, foloseste un heatmap ptr a marca zonele cu cele mai multe clickuri si in cele din urma sa duca la conversii. Incearca testele A/B.

  2. Eu aș spune că layout similar poți avea, design apropiat, nu.

    Practic, layoutul e doar o schemă de poziționare a diverselor elemente ale site-ului în pagini și în mare parte e greu să faci inovații în ceea ce privește e-commerce-ul, pentru că poți pierde enorm fie și dacă schimbi cât de puțin poziția unui element crucial (cum este coșul, de exemplu). Așa că te poți inspira și te poți folosi de idei deja testate.

    Dar în ceea ce privește designul, aspectul grafic cu ansamblul de elemente grafice (iconuri, butoane și altele), nu ai voie să nu ai propriul look. Trebuie să fii original – în primul rând, pentru că nu vrei ca cei care vin în site-ul tău să se simtă în site-ul altuia și data viitoare, dacă nimeresc acolo, să nu simtă diferența și în al doilea rând pentru că site-ul face parte din identitatea de marcă. Nu doar logo-ul unic contează, ci tot ce înseamnă aspect.

    Deci, feriți-vă de prefabricate.

  3. O discutie cel putin interesanta aici: https://www.facebook.com/groups/comert.electronic.ro/permalink/502817956395088/

    Desore subiectul acestei intrebari.

Lasă un răspuns lui Liviu Taloi

Browse