Raspunsuri ( 13 )

  1. Da, este importanta, chiar daca nu ai cel mai bun pret la majoritatea produselor. Clientii folosesc des aceste instrumente iar din punctul meu de vedere inscrierea in comparatoarele de preturi va pot aduce bani ieftini, cu un ROI mare. Este unul din canalele de marketimg care performeaza bine mai ales acum in perioada de criza economica.

  2. La mine doar shopmania a dat rezultate. Compari.ro si cauti.ro au fost dezamagitoare. Mai stiti cumva altele care ar putea da rezultate?

  3. Price.ro si Shopmania.ro sunt printre cele mai eficiente si nu ar trebui sa lipseasca din mixul de marketing al oricarui magazin online. Imi place abordarea celor de la Magazin.Acasa.ro prin contextualizarea afisarii produselor si le-as acorda ceva credit, ei fiind cei mai noi jucatori pe piata cred. So, ar trebui sa mai asteptam ceva sa vedem daca produc ROI suficient.

  4. ce produse vinzi? cum stai cu preturile fata de ceilalti? dar cu imaginea magazinului?

  5. Merita, comparatoarele aducand 2 beneficii majoare, unul pe marketing si cel mai important partea de ROI. Aici depinde mult de nisa pe care esti pozitionat si de preturile practicate.

    Trebuie testate mai multe canale si marshat pe cele mai bune.

  6. Dupa cum spuneam si pe grupul de facebook: listarea produselor in comparatoarele de preturi presupune si urmarirea CPC-urilor setate. Sunt clienti care sorteaza dupa pret, sunt clienti care merg pe sortarea “default” a site-ului. Trebuie sa ai ambele categorii in vedere. Daca strategia ta este axata pe cel mai bun pret, i-ai “agatat” pe cei din prima categorie. Pentru cealalta categorie, trebuie sa urmaresti pozitia produsului tau in lista, implicit CPC-ul tau vs concurenta. Sunt multe aspecte de urmarit si discutat inainte sa spui daca merita sau nu, iar totul trebuie planificat in detaliu, iar la sfarsit tragem linie si vedem daca mai continuam sau nu.

  7. Recomandarea mea e sa se faca un export personalizat in comparatoarele de preturi. Adica sa nu-i livrezi comparatorlui de pret tot textul original din magazinul tau. Fara sa vrei, il transformi in concurent. Uneori il si platesti pentru asta.

    Un alt lucru remarcat: multe comparatoare cer link dofollow (un cod in magazin) pe toate paginile magazinului, in timp ce inapoi se intoarce pe link nofollow sau pe JS.
    Nu mi se pare deloc ok.

    Inca un lucru: adeseori am vazut preturi incorecte pe comparatoare. Asta insemnand fie produse cu pret zero, fie cu pret diferit fata de cel din magazin (rss neactualizat probabil). In condintiile in care userul sorteaza dupa pret, sunt putine sanse sa ajunga si la produsele tale.

    Concluzionand: multa atentie in perioada de gratie oferita de comparatoare.

  8. Am o rugaminte mare la tine Sorin, e ok ca impartasesti cu noi aceste erori, ar fi bine sa le trimiti celor in drept sa le repare sau sa ia cineva masuri la comparatorul cu pricina, insa as vrea sa pastram acest site ca pe un site de resurse, academic daca vrei, unde sa se discute despre utilitatea unui canal de marketing, optimizari pe acel canal, rezultate si roi pe acel canal de marketing, astfel incat cititorul sa invete ceva din ce citeste. E adevarat ca poate sa invete ceva si din postarea ta de mai devreme dar nu multe.. Iata de ce acum o las, dar pe viitor astfel de interventii pot sa fie facute pe blogul tau, pe yahoo groups, pe facebook group – intr-un forum. Acest site are un pronuntat caracter educational si de consultanta oferita de experti. Haide sa incercam sa pastram nivelul discutiei putin mai sus de erorile vrute si nevrute de pe un comparator de preturi. Multumesc pentru intelegere.

  9. E ok. E doar documentare la cele afirmate anterior.

  10. Comparatoare sunt multe dar inafara de shopmania si price ar fi si compari sau cauti..Consider ca cel mai important este sa dai o cautare pe google dupa cuvintele ce descriu cel mai bine ceea ce doresti sa vinzi si sa vezi care se claseaza cat mai sus urmand dupa sa stabilesc ce tip de promovare doresti in cadrul comparatoarelor [cea mai profitabila pentru tine]..Nu uita sa vizualizezi pozitia categoriei in care vei pune produsele pe situl comparator.

  11. Ati uitat poate de faptul ca odata inscris in comparatoare de preturi traficul organic va scadea.
    De ce? Pentru ca acele comparatoare de preturi vor aparea mai sus in SERPs decat site-ul inscris.
    Cel putin eu asa am patit.

  12. @Liviu H
    Nu neaparat. Cu seo poti rezolva relativ simplu. Din cate am vazut, comparatoarele se bazeaza pe o densitate de cuvinte mult prea mare fata de cea recomandata de google.
    In functie de greutatea expresiei, un 20-40 articole publicate in directoarele de articole ar trebui sa ajunga, ocazie cu care depasesti si magazinele concurente.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.