DYFashion.ro s-a extins offline, in Craiova, in urma unei investitii de 60.000 €
Magazinul online autohton DYFashion.ro anunta – intr-un comunicat de presa – ca a facut un pas important: si-a deschis primul concept store, in orasul Craiova. Inaugurarea primului magazin fizic DY Fashion, localizat in ElectroPutere Mall Craiova, a avut loc pe 23 iunie. Investitiile in aceasta locatie au fost de 60.000 €. Alegerea orasului a fost o decizie strategica: compania colaboreaza de multi ani cu un atelier de productie din localitate, pentru realizarea rochiilor create sub brandul propriu.
„Dorim sa facem lucrurile diferit si incercam sa gasim solutii in Romania, sa ne adaptam la piata si sa venim ca o alternativa mai buna si de calitate la piata produselor ieftine ce vin din Asia. Am doar cuvinte de lauda la adresa producatorilor romani din Fashion, care muncesc mult si care incearca sa faca fata tuturor problemelor actuale. Este greu, dar nu imposibil”, transmite Dragos Aipu (Cofondator DY Fashion).
In cei 12 ani de la lansarea pe piata, DYFashion.ro a expediat peste 1.000.000 de articole si are peste 250.000 de cliente. Cifra de afaceri estimata pentru anul 2024 este de 4,5 milioane €, iar locatia fizica este un pilon important in strategia de comert omnichannel a companiei: DY Fashion se asteapta la un trafic de 4.000 de clienti/luna, vanzari medii lunare de 150.000 de lei si o crestere a businessului cu 10%.
„Ne dorim pentru clientele noastre experiente unice si cat mai placute. Vazand materialele si proband articolele vestimentare, ne pot oferi feedback cu privire la produsele noastre si la tot ceea ce oferim in online”, completeaza Irina Aipu (Cofondatoare DY Fashion).
Leave a reply