DYFashion.ro, crestere a CA de 15% YoY, in ianuarie-mai 2023
Inceputul lui 2023 a adus o crestere a vanzarilor cu 15% YoY, pe DYFashion.ro, anunta brandul romanesc care activeaza pe piata de moda online din 2012, intr-un comunicat de presa. In luna mai, s-a observat o crestere de 20%, iar pentru 2023, retailerul estimeaza o crestere de 15% a cifrei de afaceri (pana la 5,7 milioane €).
„Piata de Fashion este foarte dinamica si in continua crestere. In ceea ce priveste zona de Fashion online din Romania, probabil 2023 va fi un an de crestere cu 10-15%, fata de anul trecut. Consider ca acest segment va avea o crestere in urmatorii ani, iar incepand cu 2024 si cererea o sa fie mai mare”, crede Dragos Aipu (foto, Cofondator DY Fashion).
In perioada ianuarie-mai 2023, bonul mediu de cumparaturi a fost de 350 de lei, iar o comanda pe site a continut (in medie) 1,3 produse. In prezent, cele mai multe vanzari si numarul cel mai mare de cliente se inregistreaza in Bucuresti, Timisoara, Cluj, jud. Prahova, Iasi, Brasov si jud. Dolj.
Unul dintre obiectivele principale ale companiei romanesti continua sa fie dezvoltarea brandului propriu DY Fashion si diversificarea gamei de produse din cadrul acestuia. „Ne-am indeplinit obiectivul de a atinge 20% din cifra de afaceri cu brandul propriu. Putem spune ca am si depasit usor acest obiectiv, intrucat in primele 3 luni ale anului acest procent a ajuns chiar spre 30%”, explica Dragos Aipu.
„Ca tendinta, am observat o preferinta mai mare a clientelor catre rochiile mai simple, vaporoase, lejere, cu detalii care sa atraga atentia. (…) Din luna mai pana in luna septembrie, ne concentram pe categoriile de rochii de ocazie, dar si pe cele de zi. In aceasta vara, vom pune accentul pe partea de rochii pentru evenimente. Avem in plan sa diversificam gama de produse de pe www.dyfashion.ro, iar din toamna pregatim cateva surprize pentru clientele noastre”, completeaza Irina Aipu (foto, Cofondatoare DY Fashion).
Leave a reply