A doua editie a European Digital Commerce (powered by VTEX) are loc pe 12 mai 2021
Pe 12 mai 2021, de la ora 09:30, specialisti din comertul online si retailul local si international se intalnesc pe scena virtuala a celei de-a doua editii a European Digital Commerce (powered by VTEX), pentru un maraton de paneluri si prezentari menite sa contureze imaginea industriei, dar si mutarile necesare unui antreprenor sau manager care isi propune sa profite la maximum de oportunitatile din piata. Organizatorii anunta, intr-un comunicat de presa, ca evenimentul online interactiv va fi gazduit de platforma IC Events. Prima editie a evenimentului online European Digital Commerce a avut loc pe 9 decembrie 2020.
Concepte precum „omnichannel”, „multichannel”, „marketplace”, „mobile shopping” si „social shopping” sunt noile puncte de interes pe harta retailului romanesc, toate urmand a fi dezbatute si radiografiate pe 12 mai. Tot in cadrul European Digital Commerce vor fi prezentate concluziile unui prim studiu B2B despre e-commerce, realizat de iSense Solutions si VTEX Romania. Participantii vor afla cat ar investi retailerii din Romania in platformele online, cum au fost acestea afectate de pandemie si cat aloca magazinele pentru mentenanta.
Printre speakerii evenimentului online se numara: Luiza Novac (Managing Director, Country Leader Romania & Bulgaria Whirlpool Corporation), Cristi Movila (Growth Leader Eastern Europe VTEX), Albert Davidoglu (CEO Macromex), Michal Blak (CEO edrone), Monica Cadogan (CEO Vivre) si Marina Zara (Head of Marketing METRO Cash & Carry Romania). Programul complet si lista tuturor speakerilor sunt disponibile aici.
Odata inregistrati online, participantii vor avea acces la toate resursele comunitatii europene de comert digital, vor gasi pe site arhiva evenimentului (dupa incheierea acestuia), prezentarile si studiile de caz si vor avea acces la Networking Area, pentru schimb de carti de vizita, sesiuni private de discutii si camere de intalniri video.
Leave a reply