Divizia e-commerce Zitec si-a dublat veniturile, in S1 2022
In prima jumatate din 2022, divizia e-commerce a Zitec a inregistrat o crestere cu peste 100% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, anunta compania, intr-un comunicat de presa. Cu o experienta de peste 19 ani in dezvoltarea de solutii business, Zitec ofera servicii e-commerce pentru clienti importanti din Romania, precum si din alte tari din Europa. In portofoliul companiei se regasesc branduri bine cunoscute in Romania, ca Flanco, Brico Depot, iELM sau NOD. Inceperea unui parteneriat cu Agrii Romania (furnizor de tehnologii performante si servicii agronomice), dar si investitia in consolidarea parteneriatelor strategice cu Adobe (Magento) si platforma enterprise de comert digital VTEX, sunt unele dintre miscarile importante de business ale diviziei de e-commerce din prima jumatate a acestui an.
„Sectorul de e-commerce este unul dintre cele mai dinamice si performante din economie. Asistam la maturizarea pietei, unde, dupa cresterea robusta alimentata de un numar mare de cumparatori online, tot mai multe companii isi adapteaza operatiunile de business si experientele de cumparare la nevoile si asteptarile consumatorului digital. Prin experienta noastra in livrarea de solutii de e-commerce pentru companii de top, venim in sprijinul retailerilor cu exemple de bune practici si informatii care sa ii ghideze in procesul de transformare digitala si ii ajuta sa devina mai competitivi”, transmite Alexandru Dobre (foto, Head of E-commerce, Zitec).
In ultima perioada, a existat un interes in crestere din partea companiilor pentru migrarea catre platforme de e-commerce flexibile si competitive. Peste 80% dintre clienti au optat pentru solutii e-commerce integrate, capabile sa sustina un numar mare de produse si vizitatori concurenti pe site si care permit modificari rapide in functie de nevoile de business. Dezvoltarea de servicii inovatoare pe zona de plati si livrare, module software personalizate si diverse integrari care faciliteaza adoptarea unei strategii omnichannel s-au regasit si ele printre cele mai frecvente solicitari venite din partea magazinelor online.
Tot mai multi retaileri se adapteaza noilor tendinte din e-commerce, pentru a maximiza experienta digitala oferita clientilor. Comertul conversational continua sa se dezvolte, odata cu utilizarea accentuata a aplicatiilor de chat live si a chatbot-urilor pentru cumparaturi online. Conform Spectrm, 67% dintre europeni folosesc aceste canale pentru a comunica mai rapid cu brandurile despre produsele si serviciile lor si pentru a se documenta, inainte de achizitia finala. Pe acelasi trend ascendent, live shopping-ul devine parte integranta a strategiilor tot mai multor companii, avand in vedere cresterea de 86% la nivelul consumatorilor europeni care au cumparat articole in urma unor astfel de sesiuni, arata un studiu Statista.
Diversificarea serviciilor de plata prin implementarea unor metode inovatoare precum Buy Now, Pay Later/BNPL (unde aplicatiile de acest fel au inregistrat doar in Europa aproximativ 10 milioane de descarcari, in prima jumatate a anului, conform unui studiu SensorTower), dar si platformele de tip marketplace sau dropshipping sunt printre solutiile inovatoare adoptate de companii pentru a ramane competitive.
Compania a continuat si in acest an eforturile de crestere sustinuta a echipei, prin atragerea de oameni talentati si pe dezvoltarea continua a competentelor tehnice atat din cadrul echipei de e-commerce, cat si din afara ei. Astfel, in perioada aprilie-iulie, compania a desfasurat un program de internship care a oferit participantilor posibilitatea de a deprinde cunostinte de PHP, Magento 2 si oportunitatea de a implementa un proiect pe platforma Magento. In perioada urmatoare, compania continua procesul de recrutare cu posturi disponibile precum PHP Magento Developer, Senior PHP Magento Engineer sau VTEX Developer.
Leave a reply