Despre cosuri abandonate

Intrebare

Care credeti ca este timpul perfect pentru a trimite un mail cu amintirea cosului abandonat?

Am observat la unele site-uri este o zi la altele 2-3 ore (f64 si evomag)

Topic deschis 0
E-mail marketing Ludu Valentin 4 ani 5 raspunsuri 195 vizualizari Junior 0

Raspunsuri ( 5 )

  1. Din experienta proprie, destul de indelungata pe aceasta problema, avem 2 indicatori pe care ii consider eu importanti:
    – cu cat timpul trece mai mult de la terminarea sesiunii de vizitare cu atat rata de conversie scade si ea
    – cu cat timpul de la terminarea sesiunii de vizitare creste, cu atat creste si comanda medie.

    Deci e un joc subtil intre acesti 2 indicatori.
    Bunele practici internationale stabilesc 3 mailuri:
    – unul la 30 de minute (imediat dupa ce consideram ca s-a terminat sesiunea de vizitare)
    – al 2-lea in primele 24 de ore, maxim 24 de ore
    – al 3-lea la maxim 72 de ore, adica un 2-3 zile de la terminarea sesiunii.

    Exista bune practici, si exista si studii de caz (au colegii de la Vibetrace) pe acesti parametrii, si pe altii. E de vorbit mult, dar pe scurt, testeaza si vei gasi cifrele bune pentru tine. Spor!

    A… si nu uitati, am trimis un newsletter, am nevoie de ajutorul vostru: “Ajuta proiectul ECOMpedia sa devina mai bun. Raspunde la cateva intrebari. – http://eepurl.com/Xsa1H“. Mersi.

  2. Salut Valentin,

    Sustin afirmatia lui Liviu cu cateva detalii minore in plus:
    – Email 1 – in 30-45 minute de la abandon – il poti concepe ca un email de verificare daca totul este bine (ex: Am vazut ca ati abandonat cart si dorim sa va ajutam …)
    – Email 2 – 23 de ore dupa abandon – se mrege pe ideea ca clientul va fi online la aceeasi ora la care a abandonart cartul – ii poti propune un discount sau un produs gratis (ex: cumpara imprimanta, ii dai cablu USB, cumpara pantofi, ii dai o pereche de sosete, cumpara blugi, ii dai boxeri sau o curea) sa termine comanda live
    – Email 3 – intre 3-5 zile la ora la care a abandonat cartul initial – Ii poti oferi un cupon (aceeasi valoare sau mai mare, cum te lasa inima) + ii spui ca cartul se videaza in 24 de ore daca nu termina comanda … pentru a crea un pic de presiune

    Reguli Generale:
    – Emailurile sa contina numele, pretul si poza produselor din shopping cart. Daca ai putine produse in inventar, poti adauga si cate mai sunt disponibile … sa simta un pic presiunea ca pierde produsul
    – Emailurile sa fie scurte, la obiect si sa aiba cel putin 3 butoane mari si rosii de BUY NOW
    – Faci o campanie de retargeting (creezi o lista cu clientii care au ajuns in shopping cart) ca clientul sa te aiba mereu in fata ochilor si sa isi aduca aminte de cartul abandonat
    – Daca clientul are cont pe siteul tau si ai acces la numarul lui de telefon, il poti suna dupa al doilea email de cand a abandonat cartul cu un mesaj de genul – “Am vazut ca ati abandonat cartul, v-am trimis 2 emailuri, si chiar si un cupon si nu am primit nici un raspuns. Vreau sa ma asigur ca totul este OK si sa va intreb ce va face sa ezitati sa completati comanda …”

    Sper sa te ajute.
    E.

  3. Intradevar raspunsurile colegilor cam acopera tot despre domeniu. Ce as adauga este ca mai difera in functie de industria in care esti:

    Si anume, cu cat ciclul decizional este mai lung (frigidere comparativ cu haine) cu atat reminderul de cos poate fi trimis mai tarziu.

Raspunde la aceasta intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a putea raspunde.