Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

dEpurtat.ro: cifra de afaceri de 4,2 milioane €, in 2020

Cel mai mare magazin online dedicat exclusiv incaltamintei de dama, dEpurtat.ro, anunta (intr-un comunicat de presa) ca a incheiat anul 2020 cu o cifra de afaceri de 4,2 milioane € (aceeasi ca in 2019). 2020 a schimbat ponderea veniturilor ce genereaza cifra de afaceri a companiei. Daca, la inceputului anului trecut, cele doua magazine fizice din Capitala generau 20% dintre veniturile companiei, la finalul lui 2020, ponderea acestora s-a redus la 5%, pe fondul schimbarilor din contextul pandemiei COVID-19. In paralel, desi segmentul Fashion a avut de suferit in prima jumatate a anului, dEpurtat.ro a inregistat o crestere de 15% in veniturile provenite din vanzarile online.

„Inchiderea magazinelor fizice pentru o perioada indelungata, masurile de distantare si precautia clientilor in achizitii au reprezentant cativa dintre factorii care ne-au franat cresterea in 2020. Orientarea publicului catre achizitiile online s-a reflectat insa in numarul de clienti si in veniturile inregistrate”,  transmite Nicolae Slav (foto, Fondator si Manager General dEpurtat.ro).

In luna martie 2020, vanzarile au scazut cu 80% YoY. Dar, odata cu incheierea lockdown-ului, numarul comenzilor a inceput sa creasca, scaderile fiind recuperate in a doua parte a anului. dEpurtat.ro are, in medie, peste 800 de comenzi/zi. Valoarea medie a cosului de cumparaturi a scazut de la 140 de lei (in 2019), la 120 de lei (in 2020), pe fondul unui comportament de consum marcat de prudenta, remarcat la nivelul intregii piete de Fashion. In schimb, numarul clientilor care au plasat comenzi pe site a crescut, cu peste 25% YoY.  Cele mai multe achizitii au fost pentru colectiile sport si casual, iar cele mai dinamice orase (din punct de vedere al comenzilor) au fost Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Constanta si Iasi.

Pentru 2021, compania vizeaza extinderea pe doua noi piete internationale. Dupa ce a intrat pe piata din Bulgaria in ianuarie 2020, din aprilie acest an dEpurtat.ro isi extinde operatiunile in Grecia si Ungaria, unde site-urile e-commerce vor avea un portofoliu de peste 35.000 modele dedicate exclusiv femeilor. Aceasta dezvoltarea regionala parte dintr-un plan mai amplu de investitii planificate de retailerul de incaltaminte, al caror scop este optimizarea operationala a afacerii. Bugetul total alocat pentru aceste investitii se ridica la peste 2 milioane €, iar proiectul se desfasoara in perioada 2020-2022.

„Grecia si Ungaria reprezinta doua piete noi, cu un potential mai mare decat Bulgaria, iar intrarea pe aceste piete cu siguranta se va reflecta in cifrele noastre din urmatorii ani. Dupa dinamica incurajatoare din online de anul trecut, am decis sa continuam investitiile in extindere, pentru a deveni un jucator regional pe segmentul nostru de piata”, a mentionat Nicolae Slav.

Leave a reply