Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Irlanda: Pointy (Google) ajuta retailerii sa se mute online, cu hardware gratuit

Pandemia COVID-19 a inchis portile a numerosi retaileri traditionali, fizici, care trebuie acum sa fie vizibili online. O modalitate de a face asta, in Irlanda, vine pe filiera Google. Incepand de pe 10 martie si pana pe 30 septembrie 2021, retailerii irlandezi vor putea sa-si expuna online produsele vandute in magazinele fizice, apeland la Pointy, companie detinuta de Google, citim pe blog.google.

Pointy le va oferi vanzatorilor mici si mijlocii din Irlanda niste dispozitive cu ajutorul carora isi vor putea lista stocul fizic pe Internet, astfel incat produsele lor sa apara in rezultatele Google locale. Vanzatorii offline nu trebuie decat sa introduca dispozitivul in POS-ul propriu si sa-si scaneze produsele din stoc, iar acestea vor fi adaugate automat in profilul de business propriu, in Google Search si Google Maps. Inscrierile se fac aici. Retailerii care apeleaza la Pointy in urmatoarele 6 luni vor primi si un credit in valoare de 100 €, pentru a testa reclamele de produs marca Pointy.

Ideea este cat se poate de utila, in contextul actual, in care 66% dintre oamenii care fac cumparaturi locale spun ca sunt motivati de dorinta de a ajuta concret retailerii din zona lor. In plus, cautarile care contin termenii „disponibil in apropiere” au crescut cu 100% fata de anul trecut. Google a cumparat start-up-ul irlandez Pointy (fondat in 2014, de Mark Cummins si Charles Bibby) in ianuarie 2020, platind 163 de milioane $. Asta dupa ce compania stransese 19 milioane $ in urma unei runde de investitii. Cummins mai vanduse gigantului online un start-up axat pe search: Plink, in 2010.

Leave a reply