Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

DealulcuAfine.ro s-a transformat in TheBlueRenaissance.earth, odata cu lansarea globala a brandului

Brandul romanesc Dealul cu afine anunta – intr-un comunicat de presa – ca si-a schimbat identitatea vizuala si numele, inainte de extinderea pe mai multe piete internationale. Noul brand (The Blue Renaissance) intentioneaza sa ajunga in tari precum Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudita, Qatar, Germania, Marea Britanie, in urmatoarele 12 luni. The Blue Renaissance pune accent pe valorile si ADN-ul marcii: oferirea de produse sanatoase, fara aditivi, pure, realizate 100% din afine organice.

Dealul cu afine este o ferma romaneasca bio de 10 hectare, cu sediul in satul Toderita, la poalele Muntilor Fagaras, (jud. Brasov). Brandul vinde online suc de afine (care nu contine decat fructe, fara apa adaugata, fara conservanti, produs unic pe plan local), afine proaspete (cand sunt in sezon) si deshidratate, unitatea de procesare fiind in judetul Iasi. Printre noile produse pregatite de brandul romanesc sunt 3 noi amestecuri de fructe de padure, 7 bauturi functionale si 7 formule de pudra pentru smoothie gata de baut.

Cu o istorie de peste 6 ani, afacerea a fost un pioner pe piata locala de fructe bio pre-comandate, clientii platind produsele cu 3-6 luni inainte ca fructele sa fie culese si livrate. De la achizitionarea fermei de afine in 2016, fondatorul Ajay Naqvi si familia sa au investit aproximativ 1 milion € in cresterea capacitatii de productie, consolidarea brandului si dezvoltarea de noi produse. Compania a atras pana in prezent fonduri de 800.000 €, de la investitori internationali, din Europa, Asia si Orientul Mijlociu. Start-up-ul romanesc este evaluat la 6 milioane €.

„Credem ca brandul nostru romanesc va deveni prima alegere pentru oamenii din intreaga lume care doresc sa traiasca o viata sanatoasa. Pe piete precum Germania ne vom adresa mai intai canalelor HoReCa, iar in Dubai incepem cu farmacii si cafenele din clinici si spitale. Vom continua apoi cu lanturi mari de retaileri si super retaileri”, transmite Ajay Naqvi (foto, CEO The Blue Renaissance).

In urmatoarele 6 luni, The Blue Renaissance estimeaza o productie de 50-80.000 de litri de suc organic, planul fiind cresterea capacitatii de productie la 1.500 de sticle/ora. In urmatorii 2 ani, compania va investi 400.000 € in consolidarea capacitatilor de productie si logistice, cercetare si dezvoltare, resurse umane si dezvoltare de noi produse. Compania a investit 200.000 € in ultimul an, in strategia globala de brand si in linia de productie. Pentru 2023, afacerea isi propune sa atraga inca 2 milioane € de la investitori.

In prezent, produsele The Blue Renaissance sunt vandute prin intermediul propriului site e-commerce si in magazine bio din Romania. O parte dintre planurile de expansiune la nivel national se refera la patrunderea in retelele locale de supermarketuri, magazine alimentare si lanturi de farmacii.

Leave a reply