Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

123

De ce e esentiala increderea clientilor in magazinul tau online (raport)

customer trustUn raport  publicat pe trusted.safe.shop a strans laolalta informatii legate de modul in care magazinele online pot castiga increderea consumatorilor, transformandu-i in clienti, si de cele mai eficiente metode pentru a face asta (marci de incredere, review-uri, metode de plata, documente legale). In afacerile B2C, B2B sau C2C, increderea este unul dintre cei mai importanti factori – fara ea nu poate avea loc un schimb de success intre cele doua parti ale ecuatiei.

Elementele care caracterizeaza increderea (incertitudinea, vulnerabilitatea si dependenta) ridica probleme pentru clientii online, iar daca riscul potential perceput de acesta e mai mare decat beneficiul perceput, va opta pentru un magazin fizic. Cum cresti increderea si, implicit, rata de conversie? In online, cea mai mare influenta asupra increderii consumatorului o are controlul securitatii, asa cum e perceput de client (care nu are legatura cu gradul de securitate real al unui webshop). Acesta poate fi crescut prin includerea in site a:

  • unui „sigiliu” de incredere (cum este, in Romania, marca de incredere TRUSTED.ro), al carui impact este enorm, arata studiile (clientul nu pierde timpul frunzarind site-ul si, daca vede vizibil garantia unei terte parti, va crede in ea, chiar daca nu a auzit de ea); acesta are cel mai mare efect asupra oamenilor, influentand parerea acestora despre securitate, protectia datelor personale, increderea in brand si disponibilitatea de a oferi informatii personale

    trustmarks study

  • parerilor altor clienti (cum este, la noi, sistemul Opinii de incredere) sunt eficiente pentru ca ofera clientului asigurarea unei parti terte in legatura cu acel magazin online, mai ales in cazul clientilor care au puricat site-ul si au citit politicile de protectie ale datelor
  • politicilor clare legate de securitatea datelor, care sa fie usor de accesat
  • metodelor de plata oferite, in cazul carora perceptia legata de siguranta metodei de plata e mai importanta in conversie decat siguranta reala a acesteia; increderea intr-un site are un efect pozitiv, spun studiile, asupra platii prin PayPal, la livrare si prin card de credit

Raspunde la aceasta intrebare