Dai drumul azi la un serviciu functional/imperfect sau ii dai drumul cand e perfect peste x luni/ani ?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Dai drumul azi la un serviciu functional/imperfect sau ii dai drumul cand e perfect peste x luni/ani ?

Experienta mi-a aratat ca prima varianta e buna, pentru ca pierzi timp/tractiune, o iau concurentii inaintea ta, pierzi clienti etc. Chiar m-am lovit de treaba asta recent si ma deranjeaza ca unii sunt asa.

Numai bine!

Deschis 0
Mituri & greseli uzuale Planul de afaceri alexionescu 10 ani 5 raspuns 2021 vizualizari 0

Răspunsuri ( 5 )

    0
    2014-09-11T10:40:40+03:00

    Niciodată nu va fi *perfect* ținând cont de preferințele neomogene ale clienților. Dacă e funcțional și rezolvă o problemă, serviciul poate fi folosit/plătit/vândut. Dacă e un produs care nu rezolvă o nevoie sau un serviciu care nu rezolvă o problemă știută ci inventează altele high-end (de exemplu un alt serviciu de streaming audio) ar face bine să tindă spre perfecțiune, altfel nu are șanse de penetrare a nișei.
    „Părerea mea”

    0
    2014-09-11T11:11:00+03:00

    „Perfectiunea” e ceva relativ, raportat la nevoile tale. Intre timp se poate „fuma” ideea si sa devii „last one at the party” . Afacerile lucrative sunt flexibile, suple, se misca odata cu nevoia clientilor. In antreprenoriat este exact opusul scolii unde trebuia sa fie perfect. Pe scurt, apuca-te acum

  1. Cum vrei sa te pozitionezi pe piata? Primul si deficitar? Sau perfect/calitativ?
    Depinde oarecum si de nisa, daca vinzi tricouri sau oferi servicii de securitate 🙂 In alta ordine de idei exista lansari semi publice, in care este anuntata imperfectiunea sistemului si se bazeaza pe feedbackul primilor clienti/utilizatori pentru a „aranja” neajunsurile.

  2. Cam in urma cu 2 luni, un coleg de pe un forum de seo ne-a propus o un site cu aplicatii seo, pareri. Multe nefunctionale, i-am aratat ce si cum.
    Dupa o luna a revenit, comunicand faptul ca le-a rezolvat. Idem: multe tot nefunctionale.
    Ghici daca mai intru pe el a treia oara, tinand cont ca nu vorbim de un set de aplicatii unice.
    Cat despre abonament cu plata… 🙂
    Concluzie: parca mai bine mai putine optiuni, dar 100% functionale.

    0
    2014-09-11T19:26:27+03:00

    Eu rezum simplu: ori vrei sa vinzi, ori vrei perfectiune. De cand ma stiu in comertul online, de 12 ani, am vandut numai cu solutii imperfecte, dar functionale. Bineinteles, este alegerea fiecaruia. Este o decizie asumata de business.

Lasă un răspuns lui Cosmin

Browse