Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum va arata e-commerce-ul in anul 2032?

 Viata de zi cu zi va fi mult mai usoara pentru consumatorii anului 2032, crede entrepreneur.com. In contemporaneitate,  vedem – in medie – 10.000 de reclame/zi, cumparam numeroase lucruri de care nu avem nevoie sau pe care nu le folosim, vrem anual sa profitam de ofertele de Black Friday si ajungem sa dam retur la numeroase comenzi online (afectandu-ne si bugetele, si planeta). Cu toate acestea, 33% din toate produsele de pe glob raman nevandute (si ajung – intr-un final – la gropile de gunoi).

Inovatiile din domeniul tehnologiei sunt cele care pot schimba aceasta situatie, ajutand consumatorii sa faca shopping constient si sa achizitioneze doar produse pe care le vor pastra si pe care le vor folosi constant si cu placere. Realitatea augmentata (AR) ajuta deja fashionistele sa probeze virtual tinutele, inainte de a le comanda pe Internet. Dar cum va sta situatia peste 10 ani?

Sursa amintita crede ca e-commerce-ul se va axa in intregime pe client (nu pe ROI-ul brandurilor), caruia i se va oferi o experienta complet personalizata. Tehnolgia ar putea evolua pana in punctul  in care fiecare consumator va detine un pasaport digital: o aplicatie de smartphone care ii inregistreaza comportamentul de shopping, parametrii corporali, marimile purtate (la hainele de la toate brandurile al caror client a fost pana acum) si orice modificare aparute daca slabeste/se ingrasa. Toate aceste informatii (completate de activitatea social media, istoricul achizitiilor, evenimentele la care va participa) s-ar putea sincroniza instantaneu, pentru a permite personalizarea rapida.

Astfel, reclamele de care vei fi targetat vor fi doar unele care ti se vor potrivi, care te vor interesa, iar paginile de produs de pe site-urile e-commerce iti vor arata doar incaltaminte/imbracaminte care iti vine si care sunt genul tau. Frigiderul de acasa va putea comanda automat programe personalizate de nutritie. Cand intri intr-un magazine digitale de mobila, nu vei mai vedea tot catalogul de produse, ci doar mobilier si accesorii care se potrivesc in apartamentul tau (ca marime si stil de viata). Atunci cand te plimbi in parc si vezi pe cineva purtand un tricou interesant, perechea ta de ochelari AR iti va arata rapid unde poti cumpara si tu acelasi produs, iar apoi il vei putea comanda, trimitandu-ti marimile proprii; produsul personalizat iti va fi apoi livrat in aceeasi zi, cu drona.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply