Cum si-a crescut Shopee.com checkout-urile cu 126%, via deep links
Platforma de shopping online Shopee.com este destinatia nr. 1 in Asia de SE si Taiwan si le ofera clientilor experiente de cumparare lipsite de obstacole. Avand in vedere ca, in medie, traficul din aplicatia proprie converteste de 20 de ori mai bine decat cel de pe site, Shopee s-a axat pe modalitatile in care poate a usura achizitiile in app, citim pe thinkwithgoogle.com.
Pentru asta, echipa a implementat deep linking-ul, o tehnologie care directioneaza utilizatorii din anumite webpage-uri catre paginile corespunzatoare din aplicatia proprie, intr-un mod coeziv si dand nastere unei experiente de shopping unificate. „Deep link-urile ne-au permis sa conectam utilizatorii cu aplicatia, unde se pot bucura de o experienta de shopping mobile mai buna, ceea ce ne-a crescut traficul in app si a crescut conversia in aplicatie”, a explicat Kevin Guan (Regional Online Marketing Manager, Shopee), pentru sursa amintita.
Rezultatele implementarii acestor deep links? In general, 90% dintre conversiile de pe Shopee au loc in aplicatie. Inainte de folosirea acestor deep link-uri, aproximativ 20% din traficul platformei venea din app; acum procentul a crescut la 50%, ceea ce reprezinta o crestere de 126% a checkout-urilor.
Leave a reply