Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Veniturile Alibaba Group au crescut cu 41% YoY, in 2020

Gigantul online chinez Alibaba Group si-a anuntat rezultatele financiare pentru al patrulea trimestru din 2020 si pentru intregul an fiscal (care s-a incheiat pe 31 martie 2021). Iar cifrele arata foarte bine: veniturile anuale au fost cu 41% mai mari fata de 2019, atingand suma de 717,3 miliarde de yuani (109,5 miliarde $), citim pe retailanalysis.igd.com.

In Q4 2020, veniturile au fost cu 64% mai mari YoY (atingand valoarea de 187,4 miliarde de yuani), dar au fost afectate de amenda antimonopol, de 18 miliarde de yuani (2,75 miliarde $), primita din partea State Administration for Market Regulation/SAMR. In total, in 2020, Alibaba Group a tranzactionat in ecosistemul intern marfa a carei valoare bruta (GMV) a atins 8,1 trilioane de yuani (1,2 trilioane $).

Anul trecut, Alibaba Group a depasit cifra istorica de 1 miliard de clienti activi anual: 891 de milioane in China si in jur de 240 de milioane transfrontalier. Pe marketplace-urile Taobao si Tmall, numarul de clienti activi anual a fost de 811 milioane, adica o crestere de 32 de milioane in Q4 2020 si una de 85 de milioane in intregul an fiscal. In medie, consumatorii cheltuie anual, pe marketplace-urile din China, 9.200 de yuani (1.404 $). Compania estimeaza ca viitorul an fiscal va insemna venituri de peste 930 miliarde yuani (141,9 miliarde $), adica +30%YoY.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply