Cum s-a descurcat PC Garage in 2015
PCGarage.ro a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri mai mare cu 30% fata de 2014 si asta nu este singura veste buna, anunta comunic.ro. In 2015, site-ul specializat in produse IT si electronice (care este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de gen din Romania, aparut in 2005) a atins o cifra de afaceri de 165 de milioane de lei, ultimele trei luni aducand varful in vanzari si trafic (noiembrie – decembrie au adus peste 35% din cifra de afaceri a integului an).
Prin urmare, strategia lor pe anul trecut a dat roade: site-ul si-a marit gama de produse (adresandu-se gamer-ilor – categorie care a fost cea mai populara, aproape 25% din laptopurile vandute in anul incheiat au fost modele dedicate gaming-ului), a consolidat categoriile de componente pentru computere si nu a uitat nici de optimizarea proceselor in toate departamentele companiei.
Cu ce isi momeste clientii site-ul in 2016? „Pregătim multe surprize atat pe zona de produse, cat si pe cea de servicii. Vom continua sa extindem oferta de componente, periferice si laptopuri de gaming. Un accent special vom pune pe categoria de gadgeturi purtabile – smartwatch-uri si bratari fitness – si pe cea de mobile”, a explicat Razvan Pop, director de marketing la PC Garage.
Leave a reply