Cum masori eficienta campaniilor de marketing online

Raporteaza
Intrebare

Explica-ne de ce doresti sa raportezi aceasta intrebare.

Raporteaza
Anuleaza

As vrea sa stiu care e cel mai eficient mod de a urmari eficienta campaniilor de marketing in online. Suntem in punctul in care am inceput sa avem mai multe tipuri de surse de trafic / campanii de marketing si vrem sa putem sa le masuram rezultatele. Avem trafic din SEO, facem campanii pe Google Ads si Facebook Ads, avem o secventa de newsletter de vanzare, avem campanii in 2Performant, plus cativa afiliati offline.

Acum ceva timp am fost la cursul lui Liviu, Sexy Analytics, asa ca am de acolo niste tabele de analiza a eficientei campaniei de marketing. Problema e ca am fost la curs acum vreo 2 ani si de atunci nu am folosit instrumentele respective asa ca nu imi mai e foarte clar care e cea mai buna metoda de folosire a lor. Intrebarile concrete sunt:

1.Cum sa fac raportul de calcul a eficientei campaniilor de marketing in cel mai usor/rapid mod? Care sunt informatiile esentiale de urmarit si ce anume este optional, sau necesar numai de la o anumita faza de dezvoltare incolo? Cum imi dau seama care-s parametrii importanti pentru magazinul meu, acum?

2.De unde iau datele din Google Analytics pentru raport ? Cum le iau? Manual sau exista vreo varianta de automatizare?

3.Cat de des sa fac acest raport?

Multumesc!

Topic deschis 0
KPI-uri & Web Analytics Emil Moldovan 1 săptămână 1 raspunsuri 142 vizualizari Entry 0

raspunsuri ( 1 )

  1. Te rugam sa explicit de ce consideri ca acest anunt trebuie raportat.

    Raporteaza
    Anuleaza

    Salut! Înainte de toate, folosești URL builder pentru toate link-urile pe care le folosești în campanii? (Facebook, Newsletter, Social Media).

Raspunde la aceasta intrebare