Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum imbunatateste AR-ul experienta de shopping online

Utilizarea pe scara larga a smartphone-urilor si conexiunile rapide la Internet determina mai multe branduri sa foloseasca beneficiile realitatii augmentate (AR) in retail si e-commerce, pentru vanzari mai mari si a creste brand engagement-ul, citim pe yourstory.com.

AR-ul a devenit un instrument de valoare pentru retaileri, deoarece atrage clienti noi, imbunatateste si transforma experienta clientelara, punand accentul pe cumparator. Folosind realitatea augmentata, un magazin online poate da viata produselor cu ajutorul modelelor 3D, care pot fi examinate din orice unghi de catre consumatorul a carui experienta devine vie, memorabila si mai bogata. Aplicatiile AR pot ajuta clientii sa vada inventarul online, sa primeasca recomandari de produse, sa inteleaga avantajele si dezavantajele fiecaruia (ceea ce reduce rata de abandon al cosurilor).

Pana in 2022, segmentul vanzarilor cu amanuntul va reprezenta 5% din piata de software AR si MR (realitate mixta), iar AR-ul va genera venituri in retail in valoare de 80 de miliarde $, noteaza Statista. In e-commerce, in jur de 75% dintre clienti vor ca brandurile sa le ofere platforme de shopping cu experiente AR integrate. Si in jur de 61% dintre cumparatori prefera achizitiile de la retaileri care ofera astfel de experiente, in defavoarea celor care nu o fac. Aproape 72% cumpara produse pe care nu aveau de gand sa le achizitioneze, datorita AR-ului.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply