Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Natuzzi.com ajuta clientii sa isi personalizeze mobila, via AR

Retailerul italian de mobilier Natuzzi a implementat pe website-ul propriu o optiune de personalizare 3D a produselor, cu ajutorul realitatii augmentate (AR), citim pe chainstoreage.com. Clientii pot vizualiza realist canapelele de pe site, pot alege forma acestora, culoarea si materialul din care sunt realizate husa (material textil sau piele naturala) si picioarele, pot adauga accesorii (un spatar ridicat) si roti canapeaua creata 360o pe ecran, pentru a o vedea din toate unghiurile. La final, pot vedea produsul intr-o simulare AR, integrata in propria sufragerie si apoi pot comanda respectivul produs personalizat.

Pentru aceasta optiune AR, retailerul de mobilier a folosit un software marca 3CAD, care ofera consumatorilor o varietate larga de versiuni, combinatii si materiale. Varietate pe care Natuzzi nu o poate expune in magazinele fizice, din cauza spatiului insuficient. Odata comandata canapeaua aleasa, software-ul 3CAD o valizeaza automat, creeaza lista de materiale necesare si o integreaza direct in sistemul de productie de tip CNC. Toate comenzile sunt organizate intr-un singur loc, pentru a elimina erorile si a permite producatorului sa aiba mai mult control.

Clientii isi pot salva produsele personalizate create online, pot lua legatura cu cel mai apropiat magazin fizic si primesc confirmarea comenzii aproape instantaneu. Natuzzi spune ca noul instrument de pe website inseamna vanzari mai rapide, engagement digital crescut, date concrete despre clientii propria si controlul intregii calatorii de cumparare.

Retailerul a integrat AR-ul si in magazinele fizice, unde consumatorii pot vizualiza mobilierul expus integrandu-l in propria casa, cu ajutorul ochelarilor AR. Sistemul le permite sa introduca dimensiunile camerei in care pot apoi plasa mobila si decoratiuni. Acestea au dimensiuni reale, deci nu este nevoie sa mai masoare fizic produsele, inainte de a le cumpara.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply