Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Cum foloseste Unilever parteneriatul cu Amazon, pentru un lant de aprovizionare eficient


Parteneriatul intre Unilever si Amazon include nu doar vanzarea produselor celui dintai brand pe marketplace, ci si imbunatatirea colaborarii in cadrul lantului de aprovizionare si eficientizarea operatiunilor. Supplychaindigital.com informeaza ca vanzarile online sunt esentiale pentru strategia de crestere a Unilever, care s-a concentrat pe a se asigura ca produsele proprii sunt disponibile in mod constant pe platforma Amazon, astfel incat clientii le gasesc si le cumpara usor.

In plus, cele doua companiicare sunt renumite pentru lanturile lor de aprovizionare robuste au eficientizat operatiunile logistice, pentru a livra eficient produsele Unilever in depozitele Amazon. Spre deosebire de magazinele fizice, comertul electronic necesita stocuri mai mari si mai variate, livrare rapida si operatiuni complet digitale. Pentru a face fata acestor provocari, Unilever foloseste Kaizen, o metodologie japoneza axata pe imbunatatirea continua, care implica regandirea practicilor consecrate, pentru a genera progres.

Din 2022 incoace, echipele Unilever si Amazon au colaborat in cadrul unor workshop-uri Kaizen organizate in intreaga lume, concentrandu-se pe reexaminarea proceselor din lantul de aprovizionare. Prin identificarea ineficientelor si alinierea la obiectivele comune, au imbunatatit integrarea operationala si au consolidat parteneriatele locale.

„Pana acum, am avut ateliere Kaizen cu Amazon in Australia, Brazilia, Europa, Egipt, India si SUA. Printr-o serie de conversatii si actiuni foarte deschise si productive, am imbunatatit 15 KPI-uri si am rezolvat peste 100 de probleme, de cand am inceput acest program, in iulie 2022”, transmite Mark Sumner (Global Digital Commerce Customer Supply Chain Director, Unilever).

Cifrele dovedesc clar impactul metodei Kaizen: workshop din Australia (din 2022) a redus rata de stocuri Unilever epuizate pe Amazon cu 40%, iar cel din Egipt (din 2023) a crescut rata de acceptare a comenzilor cu 20%. In 2024, in India s-au redus cu 55% defectele de livrare. Per total, ideea reduce costurile pentru Unilever, imbunatateste viteza de livrare si asigura ambalaje robuste si o disponibilitate mai buna a stocurilor.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply