Cum compenseaza SportsShoes.com 40 de ani de emisii de carbon?
Industria produselor sportive foloseste numeroase materiale specializate in procesul de productie, iar sustenabilitatea dorita de clienti nu este deloc usor de atins, citim pe internetretailing.net. Retailerul online SportsShoes.com a acceptat aceasta provocare si, la aniversarea a 40 de ani de la fondarea companiei, incearca sa compenseze cele 4 decenii de emisii de carbon generate direct.
SportsShoes.com ofera clientilor peste 17.000 de produse de la 150 de branduri globale. Si isi doreste sa devina cel mai sustenabil retailer de echipament de alergat din lume, pana in 2025, in cadrul strategiei proprii intitulate „Leave No Footprints”. „Am fost fondati intr-o perioada in care foarte putini oameni stiau ce este amprenta de carbon. Acum ca toata lumea stie asta (…), trebuie sa imbunatatim constant fiecare aspect al afacerii noastre. Vrem sa ne intelegem, sa ne monitorizam si sa ne minimizam amprenta asupra mediului, inclusiv cea a lantului de aprovizionare si a furnizorilor”, explica Brett Bannister (Managing Director, SportsShoes.com).
Magazinul e-commerce isi calculeaza marimea si compozitia amprentei propii de carbon, identifica si implementeaza constant practici mai sustenabile, iar in aprilie 2021 a devenit neutru, din punct de vedere al emisiilor de CO2. SportsShoes.com a investit in proiectul regenerativ „Make it Wild”, care replanteaza paduri care nu vor fi taiate cel putin 30 de ani, pentru a compensa emisiile create de energia folosita in acesti 40 de ani de existenta.
Leave a reply