Kizik.com si-a deschis primul magazin fizic de incaltaminte hands-free
Brandul de incaltaminte hands-free D2C Kizik si-a deschis recent primul magazin offline, in care clientii sunt incurajati sa faca shopping… invers: sa probeze orice produs vor si apoi sa isi aleaga stilul si marimea dorite, anunta retailbrew.com. Pana acum, Kizik a fost un brand aproape exclusiv online: incaltamintea lor se mai gaseste de vanzare si in 5 magazine fizice Nordstrom, dar abia de la inceputul lui 2023.
Noul magazinul Kizik este amplasat in mall-ul Fashion Place (aproape de Salt Lake City) si contine toate marimile disponibile pentru fiecare model expus. Angajatii sunt instruiti sa captiveze vizitatorii asezand un pantof sport pe jos si incurajand consumatorii care intra in magazin sa il incalte rapid si usor, calcand in el. Odata cuceriti, acestia pot cere marimea dorita si isi pot alege culoarea si stilul preferate.
Produsele Kizik sunt deosebite deoarece nu ai nevoie de maini pentru a te incalta: pantofii sport au un arc incorporat in toc, care se apasa automat cand introduci piciorul in ei, iar odata ce ti-ai fixat talpa pe pozitii, tocul se ridica automat si te-ai incaltat – fara sireturi, fara incaltator, fara a-ti folosi mainile.
Kizik (care are sediul in Lindon, Utah) a aparut acum 6 ani, este detinut de HandsFree Labs si are peste 170 de brevete (aprobate sau in curs de aprobare) pentru aceasta tehnologie. CEO-ul Monte Deere spune – pentru sursa amintita – ca magazinul offline este ocazia perfecta pentru consumatori sa vada in realitate aceasta incaltaminte experientiala si pentru a creste conversiile (drept dovada, peste o treime dintre consumatorii adulti care trec pragul noii locatii cumpara incaltaminte noua!). Kizik planuieste sa mai deschida 5 alte magazine, in acest an, pentru a testa ce functioneaza offline si ce nu.
Leave a reply