Cum ar fi bine sa abordam clientii care abandoneaza cosul?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Platforma utilizata imi furnizeaza informatii despre cosurile abandonate. Cum ar fi bine sa abordez clientii respectivi, fara a fi invaziv, pentru a-i motiva sa revina si sa finalizeze procesul?

Multumesc.

Deschis 0
Customer Service & Sales Despre persuasiune E-mail marketing Optimizarea Conversiilor Roberto Toader 11 ani 5 raspuns 2694 vizualizari 0

Răspunsuri ( 5 )

  1. Pana am timp sa fac un raspuns mai elaborat te voi ruga Roberto sa citesti acest articol: http://www.getelastic.com/8-tips-for-recovering-abandoned-shopping-carts/

    Sper sa revin asap cu un raspuns mai lung putin.

  2. Da, am adresele de e-mail si produsele din cos.

    0
    2013-07-25T11:24:47+03:00

    Daca vrea sa cumpere, va finaliza sooner or later. Daca s-a razgandit, in special daca ai cliente femei, adios, nu le mai convingi

    0
    2013-12-02T18:51:17+02:00

    Salut,

    Din experienta pe care o avem cu recuperare de cosuri as recomanda urmatoarele. (in functie si de ce produse vinzi etc)
    – un prim reminder la 2-3 ore de la abandonul cosului
    – un al doilea reminder a doua zi (24 ore) eventual si cu un mic discount
    – optional, al treilea reminder la 72 de ore (util mai ales in cazul produselor mai greu vandabile).

    Spor la recuperari, pot ajuta cu o astfel de solutie usor de instalat, doar da click pe website :).

Lasă un răspuns

Browse