Cum ar fi bine sa abordam clientii care abandoneaza cosul?
RaporteazaIntrebare
Please briefly explain why you feel this question should be reported .
Platforma utilizata imi furnizeaza informatii despre cosurile abandonate. Cum ar fi bine sa abordez clientii respectivi, fara a fi invaziv, pentru a-i motiva sa revina si sa finalizeze procesul?
Multumesc.
Deschis
0
Customer Service & Sales
Despre persuasiune
E-mail marketing
Optimizarea Conversiilor
12 ani
5 raspuns
2694 vizualizari
0
Răspunsuri ( 5 )
Pana am timp sa fac un raspuns mai elaborat te voi ruga Roberto sa citesti acest articol: http://www.getelastic.com/8-tips-for-recovering-abandoned-shopping-carts/
Sper sa revin asap cu un raspuns mai lung putin.
Da, am adresele de e-mail si produsele din cos.
Revin si eu cu o lista simpla:
http://econsultancy.com/ro/blog/10890-checkout-optimization-10-ways-to-reduce-abandonment
Daca vrea sa cumpere, va finaliza sooner or later. Daca s-a razgandit, in special daca ai cliente femei, adios, nu le mai convingi
Salut,
Din experienta pe care o avem cu recuperare de cosuri as recomanda urmatoarele. (in functie si de ce produse vinzi etc)
– un prim reminder la 2-3 ore de la abandonul cosului
– un al doilea reminder a doua zi (24 ore) eventual si cu un mic discount
– optional, al treilea reminder la 72 de ore (util mai ales in cazul produselor mai greu vandabile).
Spor la recuperari, pot ajuta cu o astfel de solutie usor de instalat, doar da click pe website :).