Cum abordati review-urile negative?

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Stim ca este bine sa avem comentarii, review-uri la poduse. Dar cum tratam comentariile care pun intr-o lumina proasta produsul respectiv? Le lasam acolo, le stergem? Ce facem?

Dar despre review-urile la nivel de magazin (servicii: livrare, consultanti etc) care sunt negative, ce facem cu ele?

Deschis 0
Customer Service & Sales Despre persuasiune alex rada 11 ani 3 raspuns 1762 vizualizari 0

Răspunsuri ( 3 )

  1. Acest lucru se intampla in mod natural pentru simplu fapt ca nu exista produsul ideal, la care absolut nimeni nu aiba ce obiecta.

    In cazul review-urilor negative, eu spun ca acestea trebuie lasate la vedere si eventual intervenit cu alte povesti si abordari din experientele clientilor multumiti de acel produs ;).

  2. Nu te atingi de review-uri indiferent ca sunt pozitive sau negative*.

    Daca se refera la produse, e treaba producatorului sa le adreseze si sa isi imbunatateasca produsul. Aici ar ajuta sa ai o legatura constanta cu producatorul/furnizorul si sa ii dai ocazia lui sa comenteze daca este cazul.

    Daca se refera la serviciile tale, remediezi problema clientului, iti ceri scuze si explici ce faci ca sa nu se mai intample.

    Asta te ajuta si la credibilitate pentru ca un cumparator va avea mai multa incredere sa comande dintr-un magazin unde vede punctual probleme adresate prompt de comerciant decat intr-un magazin unde vede doar laude si totul merge ca in povesti. Tocmai pentru ca e usor sa filtrezi si sa lasi doar ce iti convine.

    *Acestea fiind zise exista o exceptie – daca un review este agresiv/insultator ca limbaj atunci eu nu l-as lasa afisat. Asta nu inseamna ca nu adresezi problema ci doar ca nu poluezi spatiul public. La fel si daca cineva minte pe fata si stii sigur ca minte.

  3. As adauga la cele spune de Mihai, ca dupa remedierea problemei clientului, sa-i oferi un cupon/reducere, astfel creste probabilitatea ca respectivul client sa povesteasca prietenilor din reteua lui sociala, cat de bine a fost tratat de aceea firma si ce repede i-a fost rezolvata problema.

    Posteaza rezolvarea problemei pe pagina ta F,G+ ,vei creste increderea clientilor si vei atrage potentialii clienti care erau inca indecisi.

Lasă un răspuns lui bogdan livinti

Browse